[dark ambient] erics valse wondering

poul

Stamgast
Lid sinds
24 december 2002
Berichten
110
Locatie
castricum
beetje aan het spelen geweest met de nord modular en een cdtje van eric satie. het is meer een jam dan een gestructureerd nummer. zitten ook wat "foutjes" in, maarja

luister en huiver: adtomnicq - erics valse wondering

puol

trouwens, als iemand nog truukjes weet om zo'n piano er beter uit te krijgen, in zo'n brei van geluid. dan hoor ik dat graag want ik vind hem nu wat flauw..
 
Tja, wat moet ik hier nou van zeggen... het is idd erg ambient, maar naar mijn idee iets te abstract. Misschien dat je ergens halverwege een zeer trage, zachte (kale) beat erin kunt laten komen, dan krijg het nummer misschien wat meer vorm, want dat is naar mijn idee in ieder geval nog ontbreekt aan dit nummer.
Over die piano: kun je de sample niet gewoon wat minder vervormen ofzo? Het lijkt me dat ie dan wat beter klinkt...
 
ik hou van schoonheids foutjes. 8~ hij zou nog extremer kunnen, klinkt te bescheiden naar mijn mening. ..dit doet me denken aan mn chopin sample stukje dat ik jaren geleden maakte... Een leuk experiment, blijf experimenteren en proberen dan zal het steeds beter gaan klinken. maar erg leuk! het nr. ontbreekt IMO extremen qua frequentie bereik/ vorm/ klank / compositie.
het leuke is , dat er een duister intiem prive sfeertje word gewerkt.. , daar hou k van.. dit doet me toch sterk denken aan de duistere, lage, sferen van mn 'Naton R.: mijn verlangen' reeks!.....die piano die zo vaag klinkt vind ik juist goed.

en, Eindelijk es geen ritme box! eindelijk!!!
 
Back
Top