[Remix van track Forcesupreme]

37 x bekeken, geen re-spons... =(

soo slecht?
 
"geen nieuws is goed nieuws" ? :)


hieronder m'n commentaar.. maar neem het niet te nauw, ik probeer het niet af te zeiken.. ik probeer alleen als kritisch persoon te luisteren :)

net geluisterd.. wat me bij begin opviel is dat bassdrum nogal overheersend/dof is en ik niet zo goed de rest kan horen erdoor. op 1:36/1:38 ... wtf is dat.. op de achtergrond.. dat lijkt verdacht veel op speedy J's pannik (rmx) !!! :)

2:20 nog meer bassen.. klinkt wel lekker, maar weer overheersende bassdrum :( misschien minder doffe bass pakken en wat schellere clap erbij? :)

3:03 breakbeatje, begon beetje spontaan.. misschien langzaam inmixen? :)

4:20 .. 't hobbelt lekker door

4:38.. johannes heil - paranoid dancer ..flashback .. wassup with that? :)

5:00 losing intrest een beetje..

wel :okdan: verder :)



ps.. iig een stuk beter als mijn remix ervan.. want die wil na al die tijd nog steeds niet van de grond komen :P
 
Origineel geplaatst door mindtwist
"geen nieuws is goed nieuws" ? :)


hieronder m'n commentaar.. maar neem het niet te nauw, ik probeer het niet af te zeiken.. ik probeer alleen als kritisch persoon te luisteren :)

net geluisterd.. wat me bij begin opviel is dat bassdrum nogal overheersend/dof is en ik niet zo goed de rest kan horen erdoor. op 1:36/1:38 ... wtf is dat.. op de achtergrond.. dat lijkt verdacht veel op speedy J's pannik (rmx) !!! :)

2:20 nog meer bassen.. klinkt wel lekker, maar weer overheersende bassdrum :( misschien minder doffe bass pakken en wat schellere clap erbij? :)

3:03 breakbeatje, begon beetje spontaan.. misschien langzaam inmixen? :)

4:20 .. 't hobbelt lekker door

4:38.. johannes heil - paranoid dancer ..flashback .. wassup with that? :)

5:00 losing intrest een beetje..

wel :okdan: verder :)



ps.. iig een stuk beter als mijn remix ervan.. want die wil na al die tijd nog steeds niet van de grond komen :P

Ik heb het geprint en ga het even vergelijken als ik thuis ben. Ik zal eens op je punten letten.

Bedankt !
 
Ah, een remix! Ik had m al eens gehoord, ik heb ff geen tijd voor een uitgebreide review, maar ik kan alvast zeggen dat ik je andere track toch net ietsjes beter vond, die pompte net wat meer, en dat is wat ik nou zo lekker aan techno vind...

sow,das een lange zin!
 
Origineel geplaatst door forcesupreme
Ah, een remix! Ik had m al eens gehoord, ik heb ff geen tijd voor een uitgebreide review, maar ik kan alvast zeggen dat ik je andere track toch net ietsjes beter vond, die pompte net wat meer, en dat is wat ik nou zo lekker aan techno vind...

sow,das een lange zin!

Ja, ik weet wat je bedoelt. Toch probeer ik het een beetje te testen, want ik hoor telkens weer van die extreem verschillende meningen over deze track. De een vind het ruk en de ander niet.
:bekdicht:
 
de beloofde "review"

Aparte beats, die toms vind ik niet zo mooi, maar das persoonlijk. Wat echt een heeel groot pluspunt is, is de geweldige atmosfeer die de track uitstraald, prachtig! Mischien zou je hier is een breakbeat versie van moeten maken, want in die break klinkt die breakbeat icm die strings erg goed. Je hoort van het origineel bijna niks terug, maar dat vind ik alleen maar beter. Ook wel leuk gedaan vind ik die Rides die naar beneden pitchen op een gegeven moment!

Het enigste minpunt vind ik toch de drums, die mogen van mij wel meer knallen!
 
dat lijkt verdacht veel op speedy J's pannik (rmx)
Nou, daar heeft het in positieve zin wel wat van weg ja!

Ik vind de bassdrum ook iets te netjes in de mix (t.o.v. de andere geluiden). Hij ligt er teveel bovenop. Dat wordt op gegeven moment een beetje overheersend en irritant.

Die breakbeats zou ik alleen wat meer verknippen en verdraaien (zoals bij 5:11 !!), niet gewoon in de loop laten meelopen. (dat vind ik persoonlijk een gemiste kans voor wat extra verrassing in de track)

Maar dit is helemaal geen slechte track hoor!

meer!
 
Back
Top