[Trak] Rok

hmmm.. virtual guitarist ?? 8o)
Hij rocked lekker, zelfs met redelijk dichte oren (escape gisteravond) is het een fine track, hij vraagt inderdaad wel naar vocalen, ben benieuwd!
Over vocalen gesproken, gisteravond life met Zoe Xenia (neen, dat is niet onze zoe in jurk, hij was er overigens wel) into the light gedaan in escape, life gezongen dus, spontane ingeving die ik kreeg tijdens het eten van een bzionbiefstuk (ja, bizon) in de kroon en aangezien ze toch naar de escape kwam, ik de instrumental versie meehad op CD en er een mic lag was de lifeact snel geregeld en klonk nog super ook >:|
O ja... en daarna nog een ouwe bak gedraaid, wack ass MF

Maar dat was ff totaal offtopic..
 
volgende keer verwacht ik dat je ROK draait en er zelf overheen zingt. :L



wack ass mf :o:
 
Origineel geplaatst door Dobre
volgende keer verwacht ik dat je ROK draait en er zelf overheen zingt. :L



wack ass mf :o:


hahahahah !! ok ok... ik ben ook wel zelf aan het zingen trouwens... sssst... niet verder vertellen nog
 
beetje lullig maar ik zie bij dit nummer een stel plattelandslui voor me die in een omgebouwde disco boerderij uit hun dak gaan.. ofzo :D
maaruh het klinkt erg profi :)
 
Origineel geplaatst door da goose
hahahahah !! ok ok... ik ben ook wel zelf aan het zingen trouwens... sssst... niet verder vertellen nog

jongens! goose is nu ook aan het zi...oeps :bekdicht:
 
Origineel geplaatst door Bahamut
beetje lullig maar ik zie bij dit nummer een stel plattelandslui voor me die in een omgebouwde disco boerderij uit hun dak gaan.. ofzo :D
maaruh het klinkt erg profi :)

het is ook traktorrok :P
 
Vette Rokbiets!

Hier past inderdaad een tekst/zanglijn overheen.

Ik mis alleen die gitaarsolo op het eind eigenlijk nog.8>
 
Die FM synth is vooral erg gaaf. :)
Al ik later groot ben wil ik ook een tamboerijn.


Wel veel laag, mag dat?
 
hehe...altijd leuk zo'n klassieke dx7 bass.

ik geloof dat die ms20 bass die er onder loopt inderdaad voor wat onstuimig laag zorgt :erm:
 
Waar kan ik je tracks kopen?? Ik ben er helemaal weg van :z (ik kan het ook niet helpen)
Vind het telkens een beetje op Daft Punk lijken is dat ook een bron voor je of?

In elk geval nu al lekker ben benieuwd naar de zang!

[Barry_Stevens_MODE] Fooral Doorjgaan [Barry_Stevens_MODE]
 
Origineel geplaatst door Kevin
Waar kan ik je tracks kopen?? Ik ben er helemaal weg van :z (ik kan het ook niet helpen)
Vind het telkens een beetje op Daft Punk lijken is dat ook een bron voor je of?

In elk geval nu al lekker ben benieuwd naar de zang!

[Barry_Stevens_MODE] Fooral Doorjgaan [Barry_Stevens_MODE]

:engel:
 
Ben echt benieuwd hoe e.e.a. afgemixt gaat klinken en wat voor zang erop gaat komen. Lijkt me namelijk een leuke klus om dit soort "acoustische" muziek volledig digitaal mogen produceren.

Zou Lenny dat ook leuk vinden? *D
 
klinkt goed. deed mij ook een beetje aan daft punk denken. ik miste dan dus ook nog zo'n zwaar gefilterde break tussendoor ;)

het nummer vraagt inderdaad om vocals, maar dat is al eerder gezegd he?

heeft ook nog eens best wel hitpotentie denk ik. onder welk van je 100-en namen ga je dit uitbrengen? :)
 
hehehe deed mij aan basement jacks denken

'trapped in a maze'

de melodie mist nog wat ...
die 2 akorden zijn oke alleen dat loopje omhoog vink wat minder ..
ik zou daar nog effe mee gaan puzzelen ...
misschien ook wat langer dan 1 bar maken

en daft punk resamplen vaak een compleet gelaagd melodie en bass.. misschien kan je dat toepassen
 
hmm dit is erg lekker zeg. mist idd nog iets van een melodie of zanglijn maar ik neem aan dat ie nog wel gaat komen?
 
als het goed is kun je onze platen in de platenzaak kopen :P


daft punk...hmm...niet direct inspiratie voor ons...wellicht dat we beiden dezelfde voorbeelden hebben?

en je eigen muziek sampelen is inderdaad erg leuk, vaak toegepast!

:)

ik ga nog eens naar die accoorden luisteren :mexico:
 
Origineel geplaatst door Kevin
Waar kan ik je tracks kopen?? Ik ben er helemaal weg van :z (ik kan het ook niet helpen)
Vind het telkens een beetje op Daft Punk lijken is dat ook een bron voor je of?

In elk geval nu al lekker ben benieuwd naar de zang!

sorry mods ff off-topic
Ik ook altijd met m'n stomme vragen weet ik veel dat je die bekende trommelhit hebt gehad e.v.a. :stupid :stupid :stupid
mijn oprechte excuses !!:D :D :D
 
Origineel geplaatst door Kevin
sorry mods ff off-topic
Ik ook altijd met m'n stomme vragen weet ik veel dat je die bekende trommelhit hebt gehad e.v.a. :stupid :stupid :stupid
mijn oprechte excuses !!:D :D :D

whehehe, ik ben al lang blij dat je die herrie van ons leuk vindt :P
 
Back
Top