• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Linn Adrenalinn II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Adrenalinn is bedoeld als gitaareffect, maar is eigenlijk veel meer.

veel beat-synced effecten, arpeggio's sequences, maar ook tremolo's filter effecten, heel goede amp models en nog veel meer. degelijk gebouwd.

er is erg veel mogelijk met dit kleine kastje, hij lijkt niet voor niks zo op de evolver.

naast de effecten en sequences heeft ie ook zijn eigen drumloops aan boord. 100 factory, 100 user.
(net als de effecten.)

je kan zelf drumloops en sequences maken, je kan alle effecten uitgebreid bewerken. midi sync (uiteraard) enz. enz.

deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje om eens te proberen, maar hoewel ik onder de indruk ben van de effecten en sequenced-effecten, en ook de amp models, ga ik toch liever op zoek naar iets ouds voor de drums, in de geest van drumtraks/tom/dmx/drumulator... dus ruilen kan ook......

deze Adrenalinn komt in de originele verpakking, met originele handleiding en adapter.
hij is ge-upgrade van een I naar II en nu dus een volwaardige Adrenalinn II.

Het andere front overlay (geel) zit er ook nog bij, maar ik vond deze mooier.

prijs: 175. ophalen of verzenden.
 

Attachments

  • SAM_0341.jpg
    SAM_0341.jpg
    228,1 KB · Bekeken: 51
  • SAM_0344.jpg
    SAM_0344.jpg
    207,1 KB · Bekeken: 33
  • SAM_0345.jpg
    SAM_0345.jpg
    204 KB · Bekeken: 44
  • SAM_0342.jpg
    SAM_0342.jpg
    217,6 KB · Bekeken: 33
  • SAM_0343.jpg
    SAM_0343.jpg
    224,3 KB · Bekeken: 33
na 3 dagen moet ik dan toch vragen: niemand??

adrenalinn II voor 175 inclusief post (binnen nederland) lijkt me toch niet verkeerd en het is echt een bijzonder leuk effectapparaat. de beat synced sequences zijn erg leuk, maar ook de amp models. nou ja, kijk maar.

ik wil m graag ruilen/inruilen voor een sequential of oberheim drumcomputer, of misschien een roland tr66 cr68 cr78
zoiets.
 
heb intussen een tom en drumtraks, maar zoek nog wel een tr66 of cr68/78, of misschien een leuke analoge delay....

anders 160 euro inclusief verzenden, 150 euro ophalen voor de Adrenalinn II (TWEE) is een koopje....
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top