• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

synthesizers.com portable 22

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Eau

Ingeburgerd
Lid sinds
14 september 2004
Berichten
69
Locatie
Londerzeel (BE)
Te koop voor de vaste prijs van 2000 Euro

synthesizers dotcom portbale 22 systeem, in nieuwstaat: heb het in april dit jaar aangekocht bij de fabrikant.

Af te halen in België (Londerzeel, tussen Brussel en Antwerpen)

1) QCP22 Vinyl-covered 22 space cabinet.

1) QPS1 Power Supply
1) QDH20 DC Power Harness

1) Q104 MIDI Interface
1) Q105 Slew Limiter
3) Q106 Oscillator
1) Q107 State Variable Filter
2) Q108 Amplifier
2) Q109 Envelope Generator
1) Q110 Noise Source
1) Q112 4-Channel Mixer
1) Q116 Ring Modulator
1) Q117 Sample & Hold
1) Q124 Multiples
1) Q125 Signal Processor
1) Q137 Power Control/Interface
1) Q138 Logo Panel


qsp22.jpg
 
'k Ben bereid om, indien nodig, 200 km te rijden om de synth te leveren.

De synth heeft me 5 maanden geleden 2660,00 Euro gekost. Ik verkoop heb nu, noodgedwongen weliswaar, voor 2000,00 Euro. Een goeie prijs me dunkt ;)
 
Ruilvoorstellen zijn altijd welkom trouwens. Iets in de aard van SEM-module kan mij bijvoorbeeld misschien wel overtuigen...
 
Al een paar geïnteresseerden voor deze mooie modulaire analoge synthesizer, maar nog geen knopendoorhakkers..

Het systeem wordt enkel in z'n geheel verkocht.

grtn
g
 
Een prijsverlaging voor de dotcom:

1850,00 Euro, voor minder gaat die niet weg.

Iemand verwees me naar de prijzen op de website van synthesizers dotcom, voor dit systeem is dat 2550,00 dollar, of 1913,47 Euro. Maar daar komt uiteraard nog 21% BTW bij + douane- en verzendingskosten.

Deze is nog geen 5 maanden oud, zo goed als nieuw dus, maar voor meer dan 700,00 Euro minder!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top