Maak een stukje Reggae / dub

Fles

THEMATIC
Lid sinds
18 januari 2004
Berichten
3.426
Locatie
Hoogeloon
Dus..

Na alle "maak een stukje..." threads lijkt me deze ook wel op z'n plaats!
Ben benieuwd waar de reggae en dub headzz hier op het forum zoal mee bezig zijn. Dus plaats je stukje, ook al is het nog niet helemaal af, of wel, Maakt nie uit!! Als het maar Vibes zijn.

Ja toch!

Post hier je stukje Reggae en/of dub.

:peukie:
 
Hi,

dit topic inspireerde me om zojuist ff snel iets in elkaar te zetten. Even wat drums, baslijnen en melodieen etc. door je hoofd laten gaan en hupsakee, ff inspelen.

Het is natuurlijk geen afgewerkt stuk etc., maar het gaat om de vibe toch zoals Fles zegt :okdan:

Okay iets langer dan een minuut



Tot laterz,

CJ

 
Klinkt solide
 
Goede shit gasten. Arrangements klinken authentiek, vind soms de sounds -met name bassen- een beetje dirt missen.

Niet echt strict Dub, maar zeker de invloeden. 1e helft heeft veel "echte" instrumenten. 2e helft wordt meer elektronisch. Wij hadden de tafel net toen deze werd opgenomen en zijn nog een beetje voorzichtig met de effecten. Ik zou deze graag nog een keer overdoen naar 1/4" met de inmiddels aangekochte re-201 erbij.

firenzedub op soundcloud
 
Er bestond al een dub/reggae threadje, maar je kan er nooit genoeg hebben uiteraard.. :peukie:

Hier een spacedub snip van mien..

 
Gisternacht weer even zitten pingelen. Eigenlijk moet ie nog een keer met een flinke :peukie door de dubmachines en hij gaat ergens fout halverwege en misschien is het wel geen dub maarja :)

 
gracerooms shroomable worldable

gracerooms shroomable worldable

dit is een track van mijn aankomende album .het album staat simpelweg in de wacht omdat ik geen pieken heb om te laten drukken.
check www.myspace.com/gracerooms de track heet shroomable worldable dubby reggae spacy
hope yah like it peace gracerooms:peukie::peukie::peukie:
 
Die ga ik 's ff chekken dan, ben zeer benieuwd! :okdan:

Had je dat ene nummer 'way of delay' oid nog wel eens gevonden? Die zou ik nog wel eens willen horen..
 
he daar ik weet niet meer zeker maar dat nummer staat op mijn 3e album en heet watchtower of the high als het die is had toen geen naam en heb er maar een verzonnen snel.kan je die track wel een keer sturen als je wil.peace gracerooms
 
Damn zeg, wat zijn die tracks op jouw myspace lekker zeg, en je hebt de ozric sound wel zwaar goed in de vingers inmiddels, klasse!
 
Back
Top