• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Maak een stukje Reggae / dub

andreos

Stamgast
Hi,

dit topic inspireerde me om zojuist ff snel iets in elkaar te zetten. Even wat drums, baslijnen en melodieen etc. door je hoofd laten gaan en hupsakee, ff inspelen.

Het is natuurlijk geen afgewerkt stuk etc., maar het gaat om de vibe toch zoals Fles zegt :okdan:

Okay iets langer dan een minuut

Tot laterz,

CJ

hola,

Ja mooi gedaan!

andreos.

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Heerlijk Alex, echt wel, ik hou wel van deze muziek.. doet me altijd denken aan de Mississipi in Maastricht, leuke tijden, leuke track. Thanks for sharing. :W

PsychoBob

Ouwe rot
Dit is een soort One Synth Challenge.. als klankbron alleen de K1v VSTi van Nils Schneider gebruikt. Dit is een virtuele kopie van de Kawai K(azige)1 synth.
Hier een live dub van vandaag:

Attachments

• Poor Man's Synth.mp3
    11,2 MB · Bekeken: 54

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Dit is een soort One Synth Challenge.. als klankbron alleen de K1v VSTi van Nils Schneider gebruikt. Dit is een virtuele kopie van de Kawai K(azige)1 synth.

Lekker man, leuke effectjes, Alex. Alleen die zweepslagen worden wat teveel gebruikt naar mijn goesting. Voor de rest: prima, lekker! :)

Fles

THEMATIC

goede reggae, maar geen reclame voor de betreffende vsti :D
Wel mooie tape delay. Wat gebruik je hier?

PsychoBob

Ouwe rot
Gracias amigos! :mexico:

Tape delay is Valhalla Delay. De reverb is trouwens Springs van AudioThing.

Die VSTi had last van hangende nootjes zo nu en dan. Die heb ik er weer afgeknikkerd.

Syrtis Major

It's All Music
Hallo allen,

Gister heb ik dit begin van een track gemaakt.

Hope you like it!

Attachments

• Syrtis Major - GanjaDubbing.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 48

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Sorry, ik vind'm niet goed. Die intro duurt veel te lang en die wind/storm doorheen de track verneukt alles, die moet eruit. Op't einde werd ie goed, maar ook dan werd ik knettergek van dat vreselijke lawaai. Kan veel beter, succes! :)

PsychoBob

Ouwe rot
Nog een snippet van een paar maanden geleden toen ik Springs van AudioThing wilde testen. Test geslaagd, erg goede plugin!

Attachments

• Oh Jah.mp3
    4 MB · Bekeken: 52