Maak een stukje Reggae / dub

Thx, guys! :mexico:

Het wordt een online release en er gaan cd's geperst worden. Vinyl zou heel cool zijn, ik sluit het niet uit! :dj:
 
Lekker bezig Psychobob!

Thanks ook voor de reacties weer.
@teeP: ze zijn inderdaad te kort. Ik ga eens proberen om een A-Z plaatje te maken. De volgende die ik hier ga posten is minimaal 3:30 en heeft een Alpha en Omega.
@Arv: de blazers komen van een library met brass riffs. Wat dat betreft zou het me zo gaaf lijken als er eens een midi melodica op de markt gebracht wordt. Dan komt het zelf inspelen van brass al wat dichterbij icm een goede software library.
 
..en weer 2 dubby synth nummertjes, niet bijster origineel maar goed

Ik vond ze beiden zeer mooi, soul calibrator ! En heb een paar commentjes gegeven op SC.

Prima hoor, I liked it. Cjill and relaxed..

Groetjes,

Gloomy :okdan:
 
Eindelijk weer eens wat nieuwe dingen uitgepoept. Misschien is het wat?

https://soundcloud.com/te-ep/dubbing-the-botox-cult-duckface-gone-wild
 


Had de link aangepast. Die andere werkt niet meer en kan hem ook niet editen
 
Klinkt lekker, hoor! :halleluja Vind vooral dat synthje op de achtergrond erg mooi, daar hou ik van! Welke synth is dat?
 
Dank voor het luisteren en de like :okdan:!! De synth die ik heb gebruikt is de P08. Blij dat je de track kon waarderen!!
 
https://soundcloud.com/te-ep/botox-paradise-dub

Ik heb van mijn SC-Pro abonnement de afgelopen jaren nog geen minuut spijt gehad.. allez, 't is te zeggen..

Prachtig nummer teeP, zéér goed geproduceerd.. I liked it.. heel chill en professioneel.

Thumbs up :okdan:
 
Ik heb van mijn SC-Pro abonnement de afgelopen jaren nog geen minuut spijt gehad.. allez, 't is te zeggen..

Prachtig nummer teeP, zéér goed geproduceerd.. I liked it.. heel chill en professioneel.

Thumbs up :okdan:

Dankje zeer Jan, voor de mega big smile die je deze prutser bezorgde door het lezen van je reactie hier en op soundcloud :dubbel:!!!! Een hele mooie reactie:)!! Danku danku danku!!!!
 
Die spullen vooral niet meer terugzetten op de vliering! Heerlijke plaat. Heel vet die old skool synth chords en die filtered lead.
@Soul-c ook weer lekker UK spacey.
 
@ Soul C ik vind die soul calibrator track erg vet!
 
Back
Top