Spectral Audio Neptune te koop

bob303vs909

Ach und Weh
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
1.701
Locatie
Amsterdam
Na wat sampletjes van Lo-Fi gehoord te hebben gisteren kan ik jullie dit niet onthouden...

mannen met geld: kopen dat ding! (ik zit helaas zonder)

Spectral Audio Neptune. Vette smerige analoge module. 2 osc, sub, ring lfo de hele rataplan, audio in enz. draaien tot de buren verontrust aanbellen. In nieuwstaat, weinig gebruikt. 275 euro.
Cor Tel: 0356012267
 
gisteren een aantal hele freaky dingtjes van Lo-Fi gehoord, ik had wel naar de winkel willen rennen....wat een lekkere geluiden komen daar uit....
die prijs hierboven is volgens mij heel laag, maar ja...geen poen...... schade marmelade
 
Sjezus Bob, dat was nog maar 'n MD'tje. Volgende week bij mij? Kan je zelf aan de knoppen draaien. Maar inderdaad, als ik 'm nog niet had, zou ik 'm zeker kopen voor die 275 Euro.
 
Leuke bak

Leuke bak

De Neptune is een leuke bak. Niet heel erg bijzonder.. maar het filter klinkt absoluut geinig, en mede daardoor heeft ie echt een heel eigen geluid.

.. en voor dat geld zou ik 'm noooit laten liggen !
 
ik ben nu al een tijdje in het bezit van dit ding (gouden versie)(die heb ik nog van jouw gekocht, JohnnyBusca ) maar ik doe hem nooit meer weg. Ik snap nog niet dat zo'n simple synthesizertje zo veelzijdig kan zijn. Ik denk dat spectral audio daar ook naar doelt niet zo zeer naar zijn klank maar routing mogelijk heden ook al is die vrij beperkt
 
Ik ben blij dat je er blij mee bent!

Ik ben ook enorm blij dat we er nu nog eentje over hebben. Spectral Audio vind ik er tof, maar ik vrees dat ze niets nieuws meer uit gaan brengen.

Ik ben al een hele poos aan het twijfelen of ik mijn spectral audio's weg moet doen (syntrack, neptune en protone (en doefper A-100)), maar als ik ze dan weer een keertje aansluit dan weet ik het weer.

Ik ga snowboarden.... Tot over een week!
 
Back
Top