[Track] Ambient: TraiZor - No Rush

Mooi gebruik van geluiden, lekker druk en energiek, overmatig gebruik van het 'Delay' effect.
Die bas vind ik te iel. Ik hou nu eenmaal van stevig hakkende bassen.. die mag van mij veel sterker in de mix.
Ik denk ook dat te veel geluiden te sterk in de mix aanwezig zijn. Draai de volume van enkele 'space' geluiden af en toe es iets minder, [fade in/fade out] je zult zien dat het dan nog transparanter wordt..
Maar niet slecht,

groeten, Marcel.
 
Coole sounds, compositie vind ik best redelijk OK. Maar je had naar mijn idee nog veel meer uit de sound kunnen halen; je komt rond 1:50 met strings, deze zouden nog wat voller mogen zijn, zonder delay (of veel minder; laat de delay in de op dat moment overgebleven beat wel intact), zo creeer je een tussenstuk met wat meer rust en toch een voller geluid, en je kunt het stuk dat daarna komt flink laten overdonderen.
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Draai de volume van enkele 'space' geluiden af en toe es iets minder, [fade in/fade out] je zult zien dat het dan nog transparanter wordt..

Wat bedoel je met transparanter?

Ik ben er inderdaad mee eens dat die strings voller mogen, maar of ze voller worden van minder of geen delay ben ik niet zo zeker van.
 
Lekker vreemd. :)

De geluiden in de mix staan wat los van elkaar. Daar doet die delay ook mee om het nog meer zo te laten klinken.
Als je dan toch die delay wilt gebruiken zou ik links en recht meer naar het midden toe pannen.
En qua compressie zit de bas en de kick elkaar ook wel in de weg af en toe. Het is juist handig om die elkaar te laten verstevigen. Klinkt het ook wat massiever. :)
 
Back
Top