nieuwe semi modulaire synth

Analogue Solutions komt met drie stuks nieuw semimodulair speelgoed.

Klapstuk is de Tereshkova, welke een broertje lijkt van de Vostok.
attachment.php


Daarnaast is de Station X aan het aanbod toegevoegd. Deze kleine 1 osc- en 1-filter tellende semimodulaire synth kan uitgebreid worden met de Station Y expander die het aantal oscillatoren naar drie uitbreidt en het totaal aan filters naar twee brengt.

Meer info: Analog Solutions
 

Attachments

  • ASKLEIN.jpg
    ASKLEIN.jpg
    100,6 KB · Bekeken: 66
Last edited by a moderator:
die dark time ziet er idd ook leuk uit voor bij mn krachtdwerg
misschien ook wat beter gebouwd dan de uhrzwerg

maar een Z module met bv:
analoge delay
phaser
s&h + LFO
morph VCA
offset mixer
lag generator
slew limmiter zou ook een leuke aanvulling zijn
dan kan je ook nog aan V&W modules gaan denken met rare filters(vactrol) en/of vocoder functies
 
Laatst gewijzigd:
kleine behuizing, snap het ni goed, gewoon een 19" 3u is klein genoeg en zit rap genoeg vol
liever aparte modules, dan een paar modules achter 1 faceplate, mischien duurder, maar je kan beter samen stellen wat je echt wilt, alhoewel de x y zeker geen slechte start is
 
kleine behuizing, snap het ni goed, gewoon een 19" 3u is klein genoeg en zit rap genoeg vol
liever aparte modules, dan een paar modules achter 1 faceplate, mischien duurder, maar je kan beter samen stellen wat je echt wilt, alhoewel de x y zeker geen slechte start is

Volgens mij is het toch een virus... blijf je niet modules kopen als je een systeem aan het opzetten bent? Ik hoop dat een kleine behuizing mijn koop-dirften beperkt.

:s
 
wetje wat weird is dat ..bedrijven zich blijbaar aanpassen aan andere bedrijven
de vostockwas duur mindre qualiy

de dark is precies goed priced en bouwen ze verder op wat ze hebben liggen in de schappen
mooi ...voor 0ons
 
Back
Top