Maak een stukje (Trance/Techno/House)

Nou ja ik ben er denk ik dan eindelijk aan uit, na veel gedoe en getest.
ff de boel doorgemeten en gecheckt bleek er een fout te zitten in de driver van de geluidskaart die daardoor een veel meer stroom gebruikte en daardoor veel warmer werd en daardoor de boel zodanig vervormde van de ware aard..

Dan nog:
Gewoon de logitech set voor het grove werk en de hoofdtelefoon voor de niet hoorbare details in het hogere werk..
De rest is aan mij..
 
Blijkbaar zijn er meer mensen in staat om een kutnummer te maken, gezien het succes van onderstaande thread.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=42999&highlight=maak+een+stukje

Maar liefst 899 paginas onnozel gedoe.

Als het iets ernstiger wordt met een stijl zoals Trance, waar toch heelwat meer muzikale kennis is vereist, dan is bijna geen hond meer te bespeuren en is de thread gedoemd om voortijdig af te lopen.
Zegt genoeg over het niveau op SF.
 
Laatst gewijzigd:
brr

brr

Brrr t is hier koud op het forum ..zullen we maar effe een vuurtje maken , iemand nog een 909 om op te stoken ?:D
 
al hoewel

al hoewel

modulaire synths hebben nog houten zijpaneeltjes , dat brand beter.:D
 
Als het iets ernstiger wordt met een stijl zoals Trance, waar toch heelwat meer muzikale kennis is vereist, dan is bijna geen hond meer te bespeuren en is de thread gedoemd om voortijdig af te lopen.
Zegt genoeg over het niveau op SF.
Goede shit wordt niet in deze topics gepost omdat het niet netjes is tegenover een label je muziek van te voren te delen (voor release datum).
 
Ook maar snel iets gemaakt.
Ik zei snel. Mix op hoofdtelefoon want anders zaagt m'n buurman dus shit.

Blijkbaar zijn er meer mensen in staat om een kutnummer te maken, gezien het succes van onderstaande thread.
Als het iets ernstiger wordt met een stijl zoals Trance, waar toch heelwat meer muzikale kennis is vereist, dan is bijna geen hond meer te bespeuren en is de thread gedoemd om voortijdig af te lopen.
Zegt genoeg over het niveau op SF.

Gelukkig heb je zelf ook door dat jouw muzikale inbreng kut is......maar als het nivo hier op het forum je blijkbaar zo teleursteld, kan je toch ook gewoon wegblijven? Je zal er mij een plezier mee doen, gewoon lekker wegblijven/..
 
@ brz : Het is duidelijk dat er heelwat pagina's worden volgeschreven met zinloos gewauwel door individuen als jij.
3.650 berichten teveel joh !
Dat heb je hier nu weer voor de zoveelste maal bewezen.


En om eerlijk te zijn was het een soort weddenschap met een ander SF-lid om te kijken hoe snel je zou reageren.
We wachten nu nog op 154. Nog zo een 'geval'

Als jullie geen lid waren geworden was het niveau nooit zo gedaald.
Dat er intussen een hele hoop ernstige SF-leden van vroeger niet meer verschijnen is daar niet vreemd aan...
En nu heb ik 50€ gewonnen ! :D

Gelukkig heb je zelf ook door dat jouw muzikale inbreng kut is.......
Dat ging over m'n mix waar ik niet eens mee bezig geweest ben.
Beter lezen jongen !

Jouw 'probeersels' zijn anders ook een psycho-analyse waard : http://www.tdk-records.freetekno.nl/
 
Laatst gewijzigd:
Blijkbaar zijn er meer mensen in staat om een kutnummer te maken, gezien het succes van onderstaande thread.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=42999&highlight=maak+een+stukje

Maar liefst 899 paginas onnozel gedoe.

Als het iets ernstiger wordt met een stijl zoals Trance, waar toch heelwat meer muzikale kennis is vereist, dan is bijna geen hond meer te bespeuren en is de thread gedoemd om voortijdig af te lopen.
Zegt genoeg over het niveau op SF.


:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:,

snirf,

:dubbel::dubbel::dubbel:
wat een crap...

:koffie:
 
Ik heb een plugin voor het simuleren van een studio omgeving op de hoofdtelefoon genaamd:
HC38 Headphone Calibrator

Nou ben ik benieuwd hoe dit: https://www.dropbox.com/s/hkyyd7wgs90e2tm/Qlimate%20Kontrol%20Mix1.mp3

Ik moet duidelijk nog wat kleine dingetjes in het arrangement aanpassen.
Maar dat terzijde ben ik benieuwd hoe dit klinkt in een echte studio..
 
snap nooit waarom mensen met een koptelefoon willen werken. Zo slecht voor je oren.

Over je track: Break is erg zacht. ik vind het ook nogal snel saai worden. in stuk na de break (ik vind het niet echt een climax) zit opgegeven moment een heel hoog geluidje die is niet echt fijn. Bij een track zoals dit zou ik wel een dikke sub laag erbij doen. Ik vind hem wel snel saai worden en dan ben ik pas paar minuten onderweg.
 
snap nooit waarom mensen met een koptelefoon willen werken. Zo slecht voor je oren.

Over je track: Break is erg zacht. ik vind het ook nogal snel saai worden. in stuk na de break (ik vind het niet echt een climax) zit opgegeven moment een heel hoog geluidje die is niet echt fijn. Bij een track zoals dit zou ik wel een dikke sub laag erbij doen. Ik vind hem wel snel saai worden en dan ben ik pas paar minuten onderweg.

Bedankt voor de feedback :halleluja

Thnx,dat was je dus ook opgevallen dat de breaks erg zacht zijn, ik ook namelijk..
Die piepjes staan dus te luid als ik het goed begrijp? Wil die namelijk wel der in houden.
Er zit dus weinig of geen sub in als ik het goed begrijp? Bij de kick zowel als de bass?
Maar volgens mij staan er nog meer geluiden te hard of te zacht ofnie?

Ik was trouwens vergeten een percs beat en hats en cymbals weg te halen bij de breaks, die moet je ff weg denken maar dat wil niks zeggen over het saai gehalte :P
 
Zit hier lage laag in, mijn sub gaat maar tot 45hz, ook iets hoger moet er voldoende in zitten voor de homesystemen.
Op mijn hoofdtelefoon kan ik dit niet goed waarnemen ook al gaat ie tot 10hz, ja hij trilt aan de buitenkant maar dat wil niks zeggen :P

Zie bijlage..
 

Attachments

  • Is this some bass..mp3
    602,1 KB · Bekeken: 121
Back
Top