Elektronische muziek voor spionage doeleinden...

Roland,

Ik citeerde uit je mail:
Natuurlijk is bovenstaande post onzin, maar wel leuk om te bedenken
Het is slechts een verwijzing naar de CD ‘More Electronic Music’ by Badings, met muziek uit 1958-1960.
Wout
maar nu staat er:
roland kuit schreef:
Natuurlijk is bovenstaande post onzin, maar wel leuk om te bedenken
(dit is dus niet vrijblijvend begrijp ik)
Het is slechts een verwijzing naar de CD ‘More Electronic Music’ by Badings, met muziek uit 1958-1960.
Wout
Dus… Nee, dat is helemaal vrijblijvend :D
Roland, je denkt echt autoritair!

Wie ben ik nou? Roland of Wout, Roland of Wout… Kop of munt… rinkel...

WOUT!
 
… Roland, je denkt echt autoritair! …
Deze opmerking is natuurlijk niet vrijblijvend!

In mijn tweede post heb ik aangegeven dat de eerste post, het spionage verhaal, verzonnen is. Een verhaal verzinnen mag, als het maar wel vermeld wordt en dat deed ik, want beide posten zijn zeer snel na elkaar geplaatst, dus eigenlijk gelijktijdig (gewoon twee vensters gebruikt).

Jouw opmerking omtrent Pythagoras sluit een autoritaire gedachte in, namelijk door zo’n korte kreet ga je ervan uit dat iedereen weet wat ik je daarna expliciet vroeg.
"Dat heeft Pythogoras gedaan en dat weet iedereen." Of “Het is zo en dat is algemeen bekend."

Autoriteit is niet vrijblijvend, maar wordt herkend en erkend. Met betrekking tot een G2 patchen heb je die erkenning van mij, maar niet op alle terreinen van de muziek.

En ik hou me het recht beschoren om autoriteiten te prikkelen. Leraren vonden me best lastig. Ik heb er zelfs eentje aan het huilen gekregen en dat zonder vervelend te zijn.
Trouwens, mijn werkgever in het onderwijs heeft ook al jaren problemen met me: drie ontslag procedures overleefd en nog steeds willen ze me houden :D

Misschien een tip…
Ongebonden denken is aantrekkelijk, vooral voor slimme dames: de jou bekende zwart harige fee vond het niet leuk dat ik hertrouwde met een dame nog jonger dan zij :)

Wout
 
Laatst gewijzigd:
zo, ik heb hem uitgespeeld!!
dit was een van de moeilijkste computergames ooit..
maar de duivel is nu eindelijk verslagen..
we hoeven hier nu niet meer bang voor te zijn!

satan = vatican
 
Heel veel topartiesten geloven hierin.. geloof me het is geen onzin!

heel veel topartiesten geloven ook in scientology
dusseh ook geen onzin? :dubbel:
 
heel veel topartiesten geloven ook in scientology
dusseh ook geen onzin? :dubbel:
Net als de bovengenoemde konijnen vindt Ron Hubberd het ook geen onzin...

Heel veel topartiesten hebben een alcohol probleem, gebruiken drugs, hebben een wild sexleven en komen vaak op televisie. Dat laatste is me nooit gelukt. Waar heb ik gefaald!?!

Zal ik dan toch maar Hubberd moeten gaan lezen?

Wout
(die zich soms verbaast over argumenten is een discussie, maar is daar op ingaan verstandig?)
 
Back
Top