Elektronische muziek voor spionage doeleinden...

Voodoo Chile (let op de spelling) gaat erover dat het christendom misschien wel hetzelfde is als het door de christenen verafschuwde voodoo-geloof. Het oude gedeelte van de Bijbel is wel erg duivels van aard als "het Beest" uit Openbaring de Leeuw (God van Israel) blijkt te zijn. We hebben allemaal goed en kwaad in ons.. zelfs God.
Jimi was/is een idool en het grote voorbeeld voor alle gitaristen en songwriters.
 
Bush van de Skull & Bones vrijmetselaarstempel; ik weet er alles van ;-)
 
... Mensen die Go(o)d dood verklaren moeten harder nadenken.
Dit mag ik niet onbeantwoord laten, helaas.

Twee zaken.

In de eerste plaats is 'geloven' een kwestie van vrijheid. Onder dwang geloofsbelijdenissen afleggen is een zeer onfrisse zaak. Dus 'moeten' is hier zeer in tegenspraak met 'geloven'.

Ten tweede verklaar ik niets, dus ook de dood van God niet. Jij geeft wel een verklaring omtrent God, namelijk dat het om een buitenaards wezen gaat. Daar ben je volledig vrij in, zoals ik hier boven al aangegeven heb.

Ik zou zo een tekst kunnen schrijven over de dood van God, in dezelfde misleidende stijl als het spionage verhaal. Maar het zal een zinloos stukje zijn. Mag ik stellen dat geloven gaat om de realtie die een bepaald persoon met de Godheid heeft? Dat het net zo persoonlijk is als het onvoorwaardelijk houden van iemand? En dat zoiets eigenlijk niemand anders aangaat?

De spionage tekst is een grote opstap naar het werk van Henk Badings en niets meer.

En ik besluit hier om je uit te nodigen deze gedachtenwisseling via de personal mail of e-mail te vervolgen.

Wout
 
Nee ik geloof niet in de Almachtige Heer. Wel in intelligente buiten-aardse beschavingen die je God, Allah of de duivel(s) kunt noemen. Nee totaal geen zin in gemail over dit onderwerp. Bij de EO zijn "we" ook niet welkom hoor en eigenlijk bij geen enkele kerk die de waarheid in pacht denkt te hebben. Nee ik behoor tot geen enkele kerk, stroming of wat dan ook.

Rammstein: extreem links groepje uit de DDR. Feuer! Bang bang!
 
Wat is er met al die clips? Zou fijn zijn als iemand ff uitlegt wat de geheime boodschap is. :P
 
Wat is er met al die clips? Zou fijn zijn als iemand ff uitlegt wat de geheime boodschap is. :P
Als je het maar niet doorvertelt...
We zijn net op een inter-galactische missie gegaan omtrent de zin van alles en zijn waarschijnlijk tot de ontdekking gekomen dat Rianne een undercover agente is, maar we zijn er nog niet uit of zij door George Bush, de EO of de NASA gestuurd is.
En als je dat niet gelooft, dan verzin je zelf maar iets!

;)

Wout
 
Trouwens, jij hebt die 666, niet ik!

Mijn vrouw heeft een winkel en een klant heeft ooit geweigerd het bedrag van € 6,66 te betalen, maar weigerde ook meer te kopen. Mijn vrouw heeft wat van de kaas afgesneden, zodat het mindere gewicht € 6,48 opleverde!

Wout
 
mocht god bestaan, dan is hij per definitie buitenaards, want hij heeft de aarde toch gemaakt, dan kan ie er nooit vandaan komen natuurlijk.....

maar god bestaat niet......
 
Voor je plakboek.
Een antwoord zet de teller verder.

Wout
 

Attachments

  • 666.jpg
    666.jpg
    28,6 KB · Bekeken: 42
Back
Top