Gouden bergen en de passie voor muziek

quifster heeft wel gelijk. Maar denk dat er 2 invalshoeken zijn.
- Ik doe wat ik wil, heb geen advies nodig, maar heb ook geen commercieele verwachtingen.
- Ik wil graag commercieel succes, wáár liggen mijn kansen.

zit je in kamp-2 dan heeft quifster 100% gelijk. Ben je wars van succes, dan vooral niet naar hem luisteren :)
 
.....denk dat je het beter zo kan formuleren:
-Ben je producer;
-Ben je muziekant.
 
quifster heeft wel gelijk. Maar denk dat er 2 invalshoeken zijn.
- Ik doe wat ik wil, heb geen advies nodig, maar heb ook geen commercieele verwachtingen.
- Ik wil graag commercieel succes, wáár liggen mijn kansen.

zit je in kamp-2 dan heeft quifster 100% gelijk. Ben je wars van succes, dan vooral niet naar hem luisteren :)

Raphie jouw muziek is heel mainstream en klinkt goed geproduceerd dus ik denk dat het niet zo moeilijk zou moeten zijn dat er een track van jou op een CD terecht komt... :okdan:
 
en hoe zit het dan als je gewoon commerciële muziek maakt waar je ziel en zaligheid in ligt??? zit je dan toch in kamp 1???

reclamemuziek is vaak best goed en niet eens zozeer commercieel.... er zijn natuurlijk een paar hits afkomstig vanuit de reclame, maar zoals daniel arendts ooit zij: "als ik in in mijn blote reet met een stijve pik voor een zaal sta en iedereen in de zaal gooit een donut naar me toe, valt er ook echt wel 1 om me lul"

Als dit nu de kans is om veel mensen van je muziek te laten genieten, waarom niet?
 
...ah, daarom loopt de kutdraad zo goed :duivels:
 
Back
Top