Experimenteel

sander

_
Lid sinds
17 juli 2001
Berichten
8.398
Locatie
Alphen a/d Rijn
o, dis dus hele vage shit voor mijn doen.

13 min lang vage combinatie van electro/electronische herrie/vage sferen, misschien een beetje WARP achtig ofzo.

Het is wat langdradig, geen structuur, 100% gefreak en in die 13 min zitten zeker wel een paar sterke stukkies :)

Voor de liefhebbers van de Korg Mono/Poly en Electribe ER-1, aangevuld met wat Siel stringetjes en af en toe
een klein beetje juno.

De mono/poly speelt arpegiator, de electribe loopt enigsinds gelijk dmv de tab tempo knop, de rest is gewoon
op toetsen drukken en veel gefreak op de electribe en mono/poly.


13min, 64Kbs(wegens ruimtegebrek), 6067KB
http://www.acid.nl/~sendex/sander_raarhoor.mp3
 
Laatst gewijzigd:
Weet in 1te instantie niet goed wat ik er van moet vinden.. komt niet vaak voor trouwens. ik zou meer moeten horen waarschijnlijk. tis erg experimenteel, en brutaal gemaakt. Interessant!, leuke effecten. En het repetitieve aspect spreekt me aan. Het heeft wel wat IMO!
. Greetz, Marcel aka Natonnetje.
 
kvind hem nogal stroef klinkend, inderdaad zeer experimenteel. Misschien meer melodie erin proberen te steken, dit is ook wel leuk, maar je kan er geen 30 minuten naar luisteren. Dit zou eerder kunnen dienen als een demo van wat je met een bepaald toestel kan doen => leuke dingen eruit halen. 8)

kzou zeggen, je verder blijven amuseren :D


greetzzz
 
Back
Top