[Melodic Trance] Nr met veel gevoel "I require a girl"

Mastermind NRG

Stamgast
Lid sinds
14 februari 2002
Berichten
189
Locatie
Groningen
Ik heb een nieuw nummer met veel gevoel gecomponeerd. Het is een melodic-trance nummer.

Almeros, een man die ook trance produceert, zegt:
"Jaaah lekker hoor... mooi ingetogen...niet te druk ;) Chille acoorden... Misschien dat je de melo al wat overproduced hebt wat mij betreft... trouwens.. koop us een nieuwe bassdrum met wat pit man ;)) Dis een zielig plopding"

Uiteraard heb ik de melo iets verbeterd en de bassdrum enigszins veranderd.

Ik wil ook graag feedback van jullie!

Klik op onderstaande link om te downloaden:
Mastermind - I Require a Girl.mp3

:walker: (vind dit toch een vage smiley, wat is ie aan het doen??)
 
yeah! Put your hands in the air!

[die smiley heeft gewoon een groot wapperend gesl*chtsdeel]:walker: :walker:
 
Laatst gewijzigd:
Niet echt mijn stijl, klinkt verder wel goed qua audio.

Ik werd alleen naar dit topic toegetrokken vanwege die titel, erg om gelachen :D

(sorry)
 
Grappige melodietjes. Volgens mij zal menig duitse buur dit wel aanspreken.
Wel veel galm dat wel.
 
ja idd, klinkt alsof het komt uit duitsland. De eerste 10 sec. klinkt het alsof het een soort boozywoozy rip ging worden. Maar het werd gelukkig veel beter;) Vooral die geluidje met distorsion klinkt leuk. :walker: (volgens mij een smilie wat cool over straat loopt)
 
Origineel geplaatst door J-Run
Vooral die geluidje met distorsion klinkt leuk.
Dat geluidje doet veel aan de plaat, dit is een luxe als je zulke geluiden ertussen kan proppen! :D
Meestal passen deze niet zo goed erin.
Melodie vindt ik goed, mss moet je een vetter geluidje gebruiken, met een lichte appergiator erboven.
Misschien ook een goed idee: op 2.14 een breakbeatje erin plaatsen, dat zie je de laatste tijd meer en meer in plaats van een snare die versnelt.
Voor de rest is alles dik in orde!


greeetzzz djoene


btw: kheb andere liedjes van jou ook es beluisterd, ze hebben allemaal een x-factor, lekker melodieus!
doe zo verder!

:walker: volgens mij wil deze smiley indruk maken op een knappe blonde die aan de overkant van de straat staat
 
Het arrangement is goed.
balans tussen de verschillende geluiden zou ik nog eens beluisteren.
Clap zou ik hoger pitchen. Ook kun je tussen de hats en claps die je nu hebt zachtere claps en hats zetten die je haast niet hoort maar er wel zijn. Verder gebeurt er niet veel in de beat, misschien 1 tommetje erbij.
Ik mis bass in deze track, maar dat kan ook aan afluistering/afmixen liggen. Verder goede melodie en de strings zijn goed. Melodie synth vind ik persoonlijk niet zo mooi. Misschien kun je wat reverb, chorus of delay gebruiken om het wat mooier te laten klinkken.
Nog een vraagje, als het niet al ergens staat, waar heb je het mee gemaakt?
 
Hmmm

Titel is leuk maar het klinkt als TMF...;)
 
Het klinkt lekker op productie-gebied, dat is zeker. Waarmee heb je het in elkaar gezet?
 
Die strings geven t wel een 'dramatisch' gevoel.. Was alleen bij titel bang dat t een remix van I need a girl (P. Diddy) zou zijn.... was gelukkig niet t geval :)

die distorted sound klink lekkerr!! :okdan:
 
Back
Top