Music contest (Film music)

Het is me toch niet helemaal duidelijk wat precies voor muziek er benodigd is. Klassieke horror 'snerpende' strings? Experimentele soundscapes? Of een 'pop' nummer? Het is moeilijk werken / inspiratie te krijgen, met een onduidelijk beeld.
 
Het is me toch niet helemaal duidelijk wat precies voor muziek er benodigd is. Klassieke horror 'snerpende' strings? Experimentele soundscapes? Of een 'pop' nummer? Het is moeilijk werken / inspiratie te krijgen, met een onduidelijk beeld.

Tja we zoeken alle 3....... maar de bedoeling is dus dat er eerst een demo opgestuurd word (zoals vermeld op de site) deze kan bestaan uit,songs, soundscapes, ambiances. Hieruit kiezen wij die mensen die wij denken dat het beste en het mooist en meest passende produkt neer kunnen zetten...

Want de mensen waar we mee aan de slag gaan, krijgen een bepaalde scene toegewezen en hierbij mogen zij dan vervolgens de muziek onder maken, in de vorm van........

De gebruikte nummers komen uiteindelijk dus ook op de soundtrack te staan.

Ik hoop dat het je wat duidelijker is geworden.... veel succes...

greetz Speady
 
Hee speady gewoon lekker doen hoor als het je leuk lijkt, door alsmaar te blijven ka**keren kom je idd nergens!
Ik hoor graag of het iets geworden is.

Origineel geplaatst door cyan_circle
en maak je om mij maar geen zorgen hoor, ik kom er heus wel.

pfff haha... dat zeggen ze allemaal! :gaap:
 
[edit] wegens ziekte ben ik snel geirriteerd en had ik hier een zwaar snauwend antwoord geschreven.
maar dat heb ik nu weggehaald, daar ik niet pleeg in te gaan op mensen die nergens verstand van hebben [/edit]
 
Laatst gewijzigd:
Wel beter worden he!
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
[edit] wegens ziekte ben ik snel geirriteerd en had ik hier een zwaar snauwend antwoord geschreven.
maar dat heb ik nu weggehaald, daar ik niet pleeg in te gaan op mensen die nergens verstand van hebben [/edit]

Ik neem aan dat je PzHKL dus kent?

[edit]
Om op de post terug te komen...
Maar in ieder geval, het ruikt misschien een beetje naar blair witch, maar je kunt dr alle kanten mee uit.
Kijk eens naar die grote kassuccessen. De films die hot zijn enzo???
Dat is allemaal hetzelfde verhaal.
Het draait om 1 persoon, de zogenaamde 'held' -meestal een veredelde schoonmaken of ex nachtwaker uit een bibliotheek- die in zijn eentje een heel leger, een flinke groep wetenschappers en ook nog eens een groep professionele killers te slim af is.
Hoe dan ook. Onderweg komt ie een tegenspeelster tegen die gekidnapt/gevangen wordt.
Onze held zou geen held zijn, als ie haar dus gaat redden.
dan krijg je 20 minuten extreem geweld, ontploffingen en een hoop professionals met volautomatische hi-tech wapens, die geen kans hebben tegen de aftandse zevenklapper van de held.
Aan het eind van het verhaal wordt de leider van de 'bad guys' onder het uitspreken van een pakkende oneliner naar het hiernamaals gestuurd.

Tot slot de verplichte liefdesscene aan het eind, want de held wil nu zijn beloning.

Goed......

tot zover mijn visie op het fenomeen ripoff.


Dusseh... je kunt nog alle kanten op. Een groep studenten in een bos en een schokkende wending?

Mocht je iemand nodig hebben om bad guy te spelen, ik laat me met plezier onder het genot van een stoere oneliner van 'de held' met een nepgeweer neerschieten...

Succes met je film!

Mocht ik dr nog tijd voor hebben, dan wil ik zekers meedingen naar een plaatsje op de soundtrack
[/edit]
 
Laatst gewijzigd:
Septic Underground zal ook een demo opsturen.

(support the underground, people!!!!!!)
 
Ik denk dat voor degene die het leuk vindt om eens een keer iets te doen voor een film, dat dit een goed initiatief is.

Ik snap niet dat er zo heftig gereageerd moet worden op de Nederlandse film in het algemeen.

Als je jezelf nou zo vreselijk goed en professioneel vindt, laat dan deze kans open voor de amateur producers en ga zelf voor iets wat je wel interessant vindt om te doen, en voel je vooral niet aangesproken.
 
Nederlandse film...

Tja, wat ik goeie films vond dat zijn het lek, amsterdamned en toch ook wel flodder, de laatste om het originele idee en de leuke uitwerking.

Het gras bij de buren is altijd groener, en dat geldt denk ik ook wel in de filmwereld.
 
Juist in deze (amateur/underground) scéne worden extremen en nieuwe richtingen ontdekt en dat is wat de grote industrie continue in de gaten houd en volgt.:geslaagd:
 
Origineel geplaatst door C738
amsterdamned en toch ook wel flodder

Over smaak valt te twisten (er zijn echt genoeg bijzonder goede Nederlandse films gemaakt, alleen als je van klassiek Hollywood spektakel houdt dan moet je een Hollywood film kijken, de belangrijkste Nederlandse speelfilms zijn bijna allemaal een erfenis van de Nouvelle Vague), feit is in ieder geval dat Dick Maas zijn eigen soundtracks maakt.
 
Mijn antwoord is kort;
Ik doe mee als het zeker is dat er in de film flink van bil wordt gegaan! 8~

R.
(poesjes!)
 
Origineel geplaatst door matt second
Ik denk dat voor degene die het leuk vindt om eens een keer iets te doen voor een film, dat dit een goed initiatief is.
Dat denk ik ook wel ja.

Ik snap niet dat er zo heftig gereageerd moet worden op de Nederlandse film in het algemeen.
Eigenlijk staat dat hele nederlanse film verhaal hier los van (uberhaupt is er een hele discussie over de nederlanse film te houden, maar dat snijdt hier weinig hout denk ik). Als het gebaseerd is op Blair Bitch dan lijkt het me eerder het overnemen van de amerikaanse film (trouwens is die film ook een ripoff van Hitchcock). Dat vind ik jammer. Zelf iets bedenken zou gewoon veel meer mogelijkheden bieden, als was het maar dat je veel meer kan improviseren. En laat dat kopieren dan maar aan Hollywood over.

Als je jezelf nou zo vreselijk goed en professioneel vindt, laat dan deze kans open voor de amateur producers en ga zelf voor iets wat je wel interessant vindt om te doen, en voel je vooral niet aangesproken.

Ze doen zich niet voor als amateurs, dus jouw vergelijking zou je dan eerder moeten omdraaien. ;)
 
als je jezelf nou zo'n vreselijke amateur vindt en je vindt dit project te hoog gegrepen voor je , zou ik zeker aanraden de uitdaging aan te nemen en deze kans te pakken ! mooie leermomenten
 
Back
Top