Nieuwe roland synth komt eraan

Heet van de naald.

De vertegenwoordiger van Roland verteld me net dat in het najaar Roland met een super synth komt.

En dan weer een echte synth ala jp ed.

Veel mocht hij niet zeggen, maar het schijnt een topper in de synthwereld te worden.

Ze werken aan een nieuwe klassieker, aldus Roland.

...more to come......
 
Oei oei oei, ik kan niet wachten.... Pfuh...

Roland heeft al 'n tijdje niets uitgebracht waar ik echt opgewonden van wordt. De JP serie is heel ok, maar IMHO al lang voorbijgestreefd door kleinere bedrijven als novation, access en waldorf. En dat kleine SH-dingetje wat ze laatst uitbrachten zat ik ook niet echt op te wachten.

Ik verwacht dat het gewoon 'n VA bak wordt met 'n degelijke hoeveelheid stemmen en multitimbraliteit. Verder misschien effecten voor elk timbre en als verpakking 'n soort 'JP8000 on steroids'. Niks mis mee, maar ook niet wereldschokkend.

Goed, eerst zien dan geloven.
 
Supersynth..

Supersynth..

Gisteren met JoeCastellano (of moet ik TonyDiBernardo zeggen) nog zitten kwijlen bij een Jupter 8. Als er één supersynth is.. dan is het die wel!
 
Ik waardeer het! Serieus!
 
Sorry ik waardeer het wel alleen zou ik enthousiaster zijn als het om bijvoorbeeld Waldorf zou gaan.
 
Hoewel de net uitgebrachte SH-32 mij niet echt hoopvol stemde, ben ik als Roland-fan toch erg benieuwd naar de komst van een nieuwe Jupiter. Komt dan eindelijk Roland's antwoord op de analoge trend van tegenwoordig? >:|

M'n ouwe planeet is net de deur uit, dus ik kan wel een nieuwe gebruiken ;)
 
hé bambam, ik vind jou meestal veel en veel zinniger: "ik mocht eigenlijk niks zeggen..." je bent toch niet gek geworden zeker, hoe weet zo'n vertegenwoordiger het dan? opgeklopte flauwekul. we hebben het hier toch niet over de echte moordenaar van jf kennedy of de verblijfplaats van o bin laden ? het gaat gewoon over de zoveelste pruttelbak van roland in een schier oneindige rij van pruttelbakken. super synth? super jv80, 90, 1080, 2080, 3080, 5080, en elke keer moet er weer geld op tafel komen.
hoezo de jp8000 een goede synth? en hoezo "intussen voorbijgestreefd" door anderen. kijk maar 's na: roland is niet voorbijgestreefd, maar kwam gewoon achteraan kakken toen ze zagen dat vele andere firma's scoorden (vaak met leukere spullen). roland is tegenwoordig gewoon een firma van conservatieve afkijkers, ipv de innovatieve mede-pioniers die ze ooit waren.
ober, doe mij twee rolands en neem er zelf ook een.
 
Orgineel geplaatst door bambamstudio
thanx.

ik mocht over deze nieuwe Roland eigenlijk nog nix zeggen, omdat het allemaal niet officeel is.

Fout, het was juist wel de bedoeling dat je er iets over ging zeggen. Zo werkt dat nu eenmaal in marketting. Eerst wordt er een half jaar lang een geruchten stroom op gang gebracht dat er iets geweldigs op komst is. En als het dan zover is dan komen ze op de proppen met iets als een MC-303 ofzo. Maar het verkoopt dan wel goed omdat een hele kudde sukkels er in gelooft.
 
Back
Top