howdy

cutdisco

Ingeburgerd
Lid sinds
12 februari 2010
Berichten
64
Ook maar ff voorstellen, lees sinds een tijdje mee en kwam via m'n zoektocht naar een ''Soundtracs'' min of meer hier weer verzeild.
Ooit begonnen met scratchen maar liefhebber van van alles,heavy dub tot inheemse volksmuziek en verder alles wat me zo raakt...



Some sketches to be found here
http://www.the711.nl/index.php?/olaf-jansen/audio-90/
 
welcome.jpg
 
Hey allemaal, al langer lid en tijden niet ingelogd geweest maar onlangs wel weer omdat er een mixer werd aangeboden.
Ik las altijd wel mee, vooral leerzaam(en heb denk ik ook niet veel toe te voegen;)) maar ook zeker een aantal leuke podcasts hier die ik graag luister(bombario...thumbs up).
Tja en in hoeverre spelen synths een rol, ik werk eigenlijk met van alles, sampling is min of meer naar de achtergrond verdwenen, mijn emu's heb ik ondertussen ook verkocht maar er hangt nog een E64 in mn rack. Opnemen doe ik vnl. in Ableton en daar zijn verder plenty mogelijkheden in mbt processing.
Daarnaast vind ik het ook leuk om dawless te werken met wat behringer kastjes icm wat Elektron's, de Digitone is wat dat betreft wel een interessante FM synth.
Ik heb daarnaast een aantal synths in mijn setup maar, wat me definitief over de streep trok mbt modulaire dingen, is syntablism.
Maw. scratchen met je modular, of ik dat onder de knie betwijfel ik:D..het resultaat varieert en ik kan het eigenlijk niet concreet toepassen in producties maar het is wel leuk om ermee te jammen/experimenteren
 
Back
Top