de (grote) "Wave" gespot

marco

Ouderwets lid
Lid sinds
19 januari 2002
Berichten
249
Locatie
Lansingerland
gezien op de studio de Dijk site:


DE Waldorf Wave.

thewave.jpg


Prijs op aanvraag (uiteraard) :stupid

Heeft iemand deze gezien bij De Dijk, of weet iemand de prijs??
Of is dit een grap van de Dijk?

De Dijk occasions
 
ze zijn wel grappig:

Electrix Wharpfactory

MC-303 : 360 euro !
 
Nee t'is geen grap k'heb laatst m'n mackie er op gehaald en hij staat er echt. Wel voor de deur in de tocht maar ja voor die prijs mag ie wel onweer bestendig zijn toch !!!
(ps ik weet de prijs niet ook al ben ik zo'n waldorf gek heb ik ut niet gevraagd) Hij is zo lomp en groot maar wat een lekkere bak zeg mmmmm
 
Re: de (grote) "Wave" gespot

Orgineel geplaatst door marco
gezien op de studio de Dijk site:


DE Waldorf Wave.

thewave.jpg


Prijs op aanvraag (uiteraard) :stupid

Heeft iemand deze gezien bij De Dijk, of weet iemand de prijs??
Of is dit een grap van de Dijk?

De Dijk occasions

Ik heb m ff mogen aanraken.
Prijs toen: fl 18000 gulden.
 
ik heb al veel gekke dingen gezien, maar de prijzen van de dijk slaan echt alles. de wave staat de laatste tijd nog wel eens 2e hands te koop in duitsland. ik heb de laatste maanden al prijzen van 6500-7000 dmark gezien. niet weinig, maar toch bijna de helft van de nieuwprijs. en van zo'n synth mag je toch verwachten dat-ie in goede staat is, 2e hands, als je zoiets koopt ben je er toch zuinig op...
 
Ik heb er inderdaad ook vreemde prijzen gezien ja toen ik mijn mackie op ging halen (24-4 pro) echter heb ik er €1350,- voor betaald. En dat vind ik niet overdreven weinig maar ook zeer zeker niet veel !! (geen krasje en geen teken van voorgaand gebruik te vinden)

Voor hoeveel had jij um kunnen vinden Leo ??
 
ik heb vorig jaar een 32/4 van mackie gekocht voor 3300 gulden, nieuw in de doos, bij feedback. maar volgens mij zijn sindsdien de prijzen flink gestegen en bovendien zijn de sr24 en 32/4 tegenwoordig ook vlz pro. en dat schijnt een verbetering te zijn.

wel een mooie mengtafel, eigenlijk perfect voor z'n geld, compact, goede eq, lekker flexibel, klasse afgewerkt. dan heb je toch gewoon een goede koop gedaan, want als ik je goed begrijp is-ie in feite nieuw?!
 
Zo "nieuw" als wat ja !! Een vriend van mij kocht een nieuwe 2 maanden eerder.... hij heeft niks gezegt maar volgens mij had je ze tanden kunnen horen knarsen..(midden nederland dan) ;)
 
Back
Top