Access Virus TI Keyboard WhiteOut

Access komt met een gelimiteerde versie van de Virus TI, de WhiteOut. Van de Access Virus TI Keyboard WhiteOut worden er maar 150 gemaakt.

attachment.php


Deze unieke synth is exact hetzelfde als de ‘normale’ versie, alleen heeft hij een behuizing van wit metaal. Om de echtheid te garanderen heeft Access het serienummer met laser in de WhiteOut gegraveerd.

Meer info en samples: access-music.de
 

Attachments

  • access_virus_whiteout_nieuws.jpg
    access_virus_whiteout_nieuws.jpg
    26,1 KB · Bekeken: 90
Last edited by a moderator:
Juist wel, en letterlijk. Limited edition betekent "we gaan em opzettelijk kort produceren, zodat we er lekker nóg meer voor kunnen vragen".

En jaja, je hoeft em natuurlijk niet te kopen. Maar dat is mijn punt niet. Ik vind het gewoon lame en weinig creatief, dat is mijn mening en die mag ik hier verkondigen. :biertje:

Ik neem aan dat we allemaal wel iets meer kunnen verwachten van Access maar...

Bekijk het toch eventjes van een andere kant.

Een bedrijf is meestal opzoek naar nieuwe dingen die ze kunnen verwerken in hun producten en ik neem aan dat ze dat het liefst in een heel nieuw product met strikje en al op de markt willen zetten maar...
Nieuw product op de markt zetten doe je niet zo 1 2 3 en kost veel tijd en nog meer geld.
Een bestaand product voorzien van een andere kleur kost ook extra tijd en geld maar...
Het neemt veel minder tijd/risico/geld/research etc. in beslag en is dus makkelijk tussendoor te doen.
Tevens behouden de eerste versies redelijk hun waarde, komen ze minder in de problemen met onderdelen etc. en bied het de klant toch nog een extra keuze.

And the best part...

Ze houden meer tijd over voor (ik noem maar wat) the amazing new incredible Access Virus TXXX. :biertje::biertje:
 
Ik geloof dat de kritiek m.b.t. creativiteit en 'marketing' in het geval van Access een beetje oneerlijk is. Inmiddels loop ik toch al een aantal jaartjes rond in deze hobby, en Access is in al die tijd met de Virus Ti één van de weinigen die niet alleen updates belooft, maar er ook werkelijk mee gekomen is.

Verdiep je maar eens in de nieuwe features die er sinds OS3 en (recentelijk nog) OS4 bij zijn gekomen. Dat is bepaald meer dan bugfixes, het gaat om features die enorm veel toevoegen aan het klankenpallet. En let wel, gratis en voor niks, voor alle bestaande klanten.
Als ze dan een beetje extra verkopen realiseren door middel van een ander kleurtje, mijn zegen hebben ze. Liever dat dan dat ze de volgende update alleen voor bezitters van een TI2 beschikbaar maken...

Maar goed, nu zal ik wel een fanboy zijn?
 
Hanz, oké, daar volg ik je in.
Access legt haar consument echt wel in de watten, die indruk heb ik ook.

Maarrrr
persoonlijk wacht ik op een slimmed-down versie van de TI2, nl. zonder TI-gedeelte maar wel mét hands-on controle. Maar dus gewoon dezelfde modelling als de TI2, incl. de verschillende filter-types.
Maw. het omgekeerde van de Snow: besparen op pc-integratie, ipv op accessibility.

Ik kan me heus wel een TI2 aanschaffen hoor, maar het zou mooi zijn, zeker in deze tijd van financiële crisis, om met een budget-modelletje af te komen voor zij die lekker in de huiskamer willen jammen, zonder pc.
 
lees jij wel iemands volledige posts alvorens te replyen ?

De zin er juist boven, wijsneus
Maw. het omgekeerde van de Snow: besparen op pc-integratie, ipv op accessibility.
Als ik zo de posts op youtube lees, en op andere synthfora, merk ik toch wel een grote groep van synthers die zich afzet tegen de verschuiving naar pc-integratie.
Het doet nl. afbreuk op de spontaniteit van een impulsieve jam in de garage of kelder.

Persoonlijk (!) zie ik graag snel een einde komen aan die afgelikte brave veilige doodgemixte dance waar geen enkel gevoel van menselijkheid meer in zit. Lang leve de rock 'n roll en punk !
Eat lead quantizer !
 
Laatst gewijzigd:
nou, bij jouw post lees ik meestal de conclusie
m.a.w. de laatste zin. 9 op de 10 keer is dat
voldoende.
 
nou, bij jouw post lees ik meestal de conclusie
m.a.w. de laatste zin. 9 op de 10 keer is dat
voldoende.
Probeer je iedereen op zo'n arrogante manier samen te vatten door maar naar de helft van hun woorden te luisteren?
Je zou niet misstaan als politieker...
Je affiche-kop heb je al gemaakt zie ik.

Back on topic please :gaap:
 
Probeer je iedereen op zo'n arrogante manier samen te vatten door maar naar de helft van hun woorden te luisteren?
Je zou niet misstaan als politieker...
Je affiche-kop heb je al gemaakt zie ik.

Dat zijn uw woorden.
 
Laatst gewijzigd:
Hey Ron groove,

heb je hem nog staan op 3 july tijdens jullie dj-day event ?


Ja normaal wel als hij niet al verkocht is, de Virus TI2 blijft toch erg gevraagt sinds jaren. Ik heb al jaren een TI 1 en die is erg goed. De nieuwe TI 2 is zelfs nog wat krachtiger op de een of andere manier, laag is strakker en het hoog wat opener. En natuurlijk veel meer power en lekker stabiel!!
Het zou op dit moment nog steeds een van mijn eerste keuzes zijn als ik een synth in deze prijsklasse zou zoeken.
 
Ondanks dat ik nog steeds vind dat alleen een ander "kleurtje" in een beperkte oplage ietwat makkelijk cashen is.. gaat het er met grote live-performances misschien wel om of een bak opvalt of niet.

Clavia rood, je pikt ze er zo uit van 100-en meters afstand, Access' zwarte synths.. tja van zo'n afstand kan het alles zijn. Dit type wit/grijs zie je wel.. maar wat de muzikant daar vervolgens aan heeft :P

Maar compleet nutteloos vind ik het dus ook weer niet, het oog wil zeker ook wat.
Als je kijkt naar andere merken, series en de flagship versies van sommige modellen.. dan kreeg je beduidend meer voor je (extra uitgegeven) geld. En deze witte Access moet neem ik aan zo'n flagship voorstellen van een serie.

bijv.: http://www.vintagesynth.com/kurzweil/k2500.php (de Rolls Royce.. holy crap)

Of de DX7 Centennial.. (http://matrixsynth.blogspot.com/2007/07/yamaha-dx7-ii-centennial.html) ook enigzins te vergelijken, krijg je oplichtende toetsen bij! geweldig toch.

Dus access >> oplichtende toetsen, het is tenslotte de Christmas edition, extra polyfonie en een paar soundsets erin van beroemde producers.. :)
 
Laatst gewijzigd:
ik heb hem nu echt gezien en hij is toch wel erg mooi, en hij zal inderdaad zeker opvallen in live sets net als de Nords!!
 
je hebt messen en je hebt vorken. van de ene gek kun je wat leren en de andere gek kun je crankjorum worden. HALLALUJA...... ff de vredespijp erbij.
 
Back
Top