Access Virus TI Keyboard WhiteOut

Access komt met een gelimiteerde versie van de Virus TI, de WhiteOut. Van de Access Virus TI Keyboard WhiteOut worden er maar 150 gemaakt.

attachment.php


Deze unieke synth is exact hetzelfde als de ‘normale’ versie, alleen heeft hij een behuizing van wit metaal. Om de echtheid te garanderen heeft Access het serienummer met laser in de WhiteOut gegraveerd.

Meer info en samples: access-music.de
 

Attachments

  • access_virus_whiteout_nieuws.jpg
    access_virus_whiteout_nieuws.jpg
    26,1 KB · Bekeken: 90
Last edited by a moderator:
Dat geeft inderdaad een veilig gevoel dat gelaserde serienummer, stel je voor dat je een imitatie koopt.

(Wat een Wii kleur, doe mij maar Elite zwart)
 
Iets beter dan die lelijke grijze kleur van de Ti2 ..!!
 
Jammer dat er verder niks anders extra's is (extra polyfonie, custom soundset van een bekende producer, ..)

Vind hem wel erg strak :)
 
Ik vind hem zeker ook mooi en de limited edition is natuurlijk leuk. Maar is deze nu hetzelfde al de TI (1) of de TI2. Ik zou toch hopen de TI2.
 
Vind hem niet zo super. Lijkt nu een beetje op een uitgerekte pølar.
Dan vond ik de redback destijds leuker.
 
Ik vind hem zeker ook mooi en de limited edition is natuurlijk leuk. Maar is deze nu hetzelfde al de TI (1) of de TI2. Ik zou toch hopen de TI2.


Dit is een TI 2 versie :-0
Ik heb hem als het goed is volgende week in de winkel kan ik eens kijken hoe mooi of lelijk hij is.
 
zeer mooie synth. zo niet de mooiste

Niet "mooiste ooit" maar naar mijn smaak wel de mooiste huidige in productie. Ook in zwart schop ik 'r niet uit bed.
 
Prachtig ding.. alleen jammer dat Access niet eens met wat echt nieuws komt.. steeds hetzelfde ding in een ander doosje word toch ietwat saai. Ik word trouwnes toch leip van die tendens om steeds 'limited editions' met een lampje extra en een signature en een kleurtje anders hier en een prulletje daar uit te brengen. Ik wil een goeie SYNTH.. Het maakt me niet uit dat er een lampje met een kleurtje onder het mod wheel zit, of dat er een of ander logo in gegraveerd staat met een laser...lol. Alsof je dat gaat horen in de muziek die je er mee maakt.. misschien leuk voor in de album notes: 'This music was made by a limited white Access Virus with a laser engraved logo'. Big f*cking deal!

Tot zo ver mijn preek.
 
Prachtig ding.. alleen jammer dat Access niet eens met wat echt nieuws komt.. steeds hetzelfde ding in een ander doosje word toch ietwat saai. Ik word trouwnes toch leip van die tendens om steeds 'limited editions' met een lampje extra en een signature en een kleurtje anders hier en een prulletje daar uit te brengen. Ik wil een goeie SYNTH.. Het maakt me niet uit dat er een lampje met een kleurtje onder het mod wheel zit, of dat er een of ander logo in gegraveerd staat met een laser...lol. Alsof je dat gaat horen in de muziek die je er mee maakt.. misschien leuk voor in de album notes: 'This music was made by a limited white Access Virus with a laser engraved logo'. Big f*cking deal!

Tot zo ver mijn preek.
+1, een overschot van gelijk !

Maar niet te luid. Virus TI is in bij vele forumleden, en die hebben niet graag dat hun 2000+ synthje wordt bekritiseerd ;-)
Krijg je weer gezeik dat je te negatief bent.
 
Hoezo, hij heeft het toch niet over een tendens die je alleen bij Access ziet?
 
+1, een overschot van gelijk !

Maar niet te luid. Virus TI is in bij vele forumleden, en die hebben niet graag dat hun 2000+ synthje wordt bekritiseerd ;-)
Krijg je weer gezeik dat je te negatief bent.

Idd te negatief.

Als je op het punt stond een TI te kopen dan heb je teminste keus in meerdere kleurtjes.
Dat lijkt mij toch echt iets positiefs.

:koffie: :peukie:




PS. het woordje limited edition moet je geen waarde aan hechten.
 
PS. het woordje limited edition moet je geen waarde aan hechten.
Juist wel, en letterlijk. Limited edition betekent "we gaan em opzettelijk kort produceren, zodat we er lekker nóg meer voor kunnen vragen".

En jaja, je hoeft em natuurlijk niet te kopen. Maar dat is mijn punt niet. Ik vind het gewoon lame en weinig creatief, dat is mijn mening en die mag ik hier verkondigen. :biertje:
 
Back
Top