• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop Roland SP-555

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Romano

Stamgast
Lid sinds
4 november 2009
Berichten
118
Locatie
D.B.City
Ik heb deze week te koop een Roland SP-555.
Mooie sampler met interessante effecten maar helaas niet voor mij aangezien ik geen live performer ben en ook geen DJ aspiraties heb.
De SP is uiteraard 100% in orde technisch gezien, optisch heeft hij een klein probleem wat trouwens helemaal geen effect heeft op de werking van de machine.

De pads zijn namelijk verkleurd van grijs naar licht beige, maar zoals gezegt maakt verder niks uit want alles werkt en dat mag je eventueel ook zelf komen bekijken.
Denk dat de vorige eigenaar een roker was want zelf rook ik niet vandaar ook die verkleuring denk ik zelf.

En aangezien ik wel inzie dat dat met die pads misschien storend kan zijn wil ik voor deze SP-555 slechts 300 Euro hebben, en dan verder ook niet zeuren over die pads.
Ik lever zelf in dus vind deze prijs wel redelijk.
Je krijgt er Sonar LE bij en een quickstart en de manual en de adapter, doos niet want die heb ik niet.
Nou mensen eerlijker dan dit wordt het niet dus sla je slag of anders lekker laten wezen.:)

Een mooi ruil voorstel mag ook gedaan worden.

Groeten, Romano
 
Staat tot donderdag gereserveert

Staat tot donderdag gereserveert

Deze staat t-m donderdag gereserveert.:okdan:
 
Deze is gewoon nog te koop

Deze is gewoon nog te koop

Aangezien de potentiele koper geen tijd meer had staat de SP nu weer gewoon te koop.
Trouwens wat die pads betreft de verkleuring valt eigenlijk reuze mee, maar ja sommige mensen denken misschien dat de sampler naar zijn rambam is.
Niet dus, hij is gewoon dik in orde, oh ja had ik al gezegd dat hij WEL 2de hands is?;)

Groet, Romano
 
Extra info

Extra info

Nog maar eens een trap geven.
Kom op zeg 300 Euro voor een sampler die i/o audio stream heeft via USB.
Gewoon rechtstreeks via je pc of mac samplen zonder mengtafeltjes en dergelijke, real time effect processing etc. dit is een reuze handig ding voor als je snel samples nodig hebt, zelfs als je gewoon iets hoort op internet of zo even knopje indrukken en je sample is er, zo snel doet ie dat ja.
En als je hem gebruikt bij je dj setup dan is het helemaal geweldig want ook het toepassen van de effecten doet ie razendsnel en zonder clicks of pauze.
Dat kun je toch niet laten liggen.
Trouwens die verkleuring op de pads valt echt dik mee.
En aan de prijs valt niet meer te tornen, 300 is belachelijk laag voor deze sampler, ik zit er zelfs over te denken om hem gewoon te houden.

Groeten, Romano
 
We blijven doorgaan

We blijven doorgaan

En nog een keer op de kaart prikken.:)
Oh ja deze mag eventueel ook geruild worden voor een Evolver desktop, een Mopho, of misschien wel iets van Doepfer of mfb2 of, iets in de trend.
 
Deze is vertrokken naar het buitenland

Deze is vertrokken naar het buitenland

En ook deze is alsnog verkocht, aan een vriendelijk mede forum lid.
Heel veel plezier ermee en bedankt.:okdan:
Oh ja hij mag dus op slot.:verkoght::slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top