Confusion-music>>>>Earth and something that blowes and burns

Duart Jansen

Movin'and Groovin'
Lid sinds
19 Maart 2003
Berichten
767
Locatie
Assen
hebben een clubtrack gemaakt dit weekend en we zouden graag wat reacties/commentaar willen hebben zodat we em kunnen finishen!!!

Alvast bedankt voor de moeite!!!

kijk op http://confusion-music.myownmusic.de en klik de eerste track...
 
Vrolijk niet al te moeilijk muziekje.

Hij mag wel wat harder qua mix. En op zich lekker sober maar misschien wat kleine effectjes wat spannender brengen dat het wat extra's geeft.
 
Origineel geplaatst door fuse
Vrolijk niet al te moeilijk muziekje.

Hij mag wel wat harder qua mix. En op zich lekker sober maar misschien wat kleine effectjes wat spannender brengen dat het wat extra's geeft.


het totaal volume bedoel je? en licht dat laatste eens toe...?
 
Ja en probeer eens extreem panning op die effectjes. Of wat pingpong delays of gewoon iets onverwachts. Altijd leuk om te bedenken. :)
 
Origineel geplaatst door fuse
Ja en probeer eens extreem panning op die effectjes. Of wat pingpong delays of gewoon iets onverwachts. Altijd leuk om te bedenken. :)

jow,thanx,we gaan er aan werken,het is ook nog een preview,'t is snel in elkaar gezet,en meestal nemen we daar ruim de tijd voor( 1mnd tot 3 mnd),voordat track eindelijk af is ,ik wil nog een andere geluidsinterface kopen zodat ik een gedeelte van m'n samples door een extern filter kan gooien om het spannender te maken,maar ik moet nog ff er op wachten.maar we kunnen iedereen's mening goed gebruiken en kijken of we dat kunnen toepassen in de praktijk!!!

meer meningen?
 
Back
Top