[track] Vaag ende Creepy

Aabgezien mijn geluidskaart alhier stuk is zal ik het vanavond eens afluisteren, ben benieuwd.
 
Deze is inderdaad lekker duister. Vooral die orgel en string akkoorden... ze doen me denken aan 'Klaus Schulze - Irrlicht'. Oh ineens stoppen ze.... ah daar zijn ze weer :) Na 4 en een halve minuut vind ik 'm wat minder worden, maar verder zeker een geslaagde track!
 
Ik wil inderdaad nog wat variatie inbouwen, want na het nummer een dag niet te hebben geluisterd, vond ik 'm na een tijdje ook wat langdradig worden. Maar goed, het was pas een bèta-versie.
 
Vreemd nummer. Die orkest elementen zijn wel grappig.

Die hihat en resoclick klinken een tikkie scherp. En alleen die lage drone kan nog wel een soundscape onder dan klinkt het wat voller. :)
 
Ik vond het begin vrij goed. Echter die beat die er in komt vond ik helemaal niks, weg ermee. Iets meer random vervorming eroverheen en dan vind ik het prima, maar dat is mijn persoonlijke smaak natuurlijk.
 
Ik vind het persoonlijk niet echt een boeiend nummer, ondanks de wel goed klinkende sounds.
 
ik vind het wel een mooie track. alleen die scherpe tikjes mogen iets minder resonantie ofzo? gewoon minder scherp dan vind ik het best ;)

lekker creepy....
 
Back
Top