Stemmen - 'Maak een track van samples Contest'

Stemmen - 'Maak een track van samples Contest'


  • Totaal aantal stemmers
    26
  • Enquete gesloten .
ik heb eerlijk gezegd niets slechts gehoord ertussen ...
(heb het vanaf begin gevolgd, maar zelf helaas geen tijd gehad om mee te dingen :P)
goed van iedereen en vooral; zoveel variatie terwijl een ieder dezelfde set samples heeft gebruikt ! :okdan:
maja, kon/kan maar 1 stem vergeven !

:mega:
 
0 stemmen =(

dan ga je jezelf toch afvragen: is mijn track zo slecht of zijn de andere tracks gewoon zo goed?


De anderen zijn goed.. die van jou vind ik ook goed namelijk.. Alleen er zitten zoveel lekkere nummers tussen, dat het echt lastig is..

Misschien hadden we toch op onszelf moeten stemmen.. ;)
 
K heb nog geen tijd gehad om alles te luisteren...
K zit namelijk midden in een verhuizing, van t weekend heb ik weer tijd, dus dan dr
maar ns fftjes voor zitten.
En waar blijven mijn punten?
( dat wordt dan idd op mezelf stemmen hahaharh )
 
in de eerste instantie zou je zeggen dat Lukast er het beste voor staat, maar als je beter kijkt zie je de ware winnaars: Trag, Trigg, Chris en Fjoesz hebben (TR-) 9,09 procent van de stemmen :mega:
 
ik vind dat de stemmen wel oneerlijk verdeeld worden..ik heb er maar een, terwijl anderen er veel meer hebben :(
 
dat is waar..je kan mijn stem wel overkopen voor...eh...199 euro als je wilt.

of moet ik dit dan op de SF marktplaats vermelden?
 
dus als er zo om de 12 uur iemand op mij stemt, en er niemand anders nog een stem erbij krijgt...dat heb ik straks gewonnen!
 
Laatst gewijzigd:
Nog drie dagen en nog niet een stem, dat wordt dus gewoon op mezelf stemmen dus....
 
dat is waar..je kan mijn stem wel overkopen voor...eh...199 euro als je wilt.

of moet ik dit dan op de SF marktplaats vermelden?

he, maar dan wil ik wel de helft......

:D
 
Nou boehoe hoor!:kont:
Helemaal vergeten te stemmen!:doei:
Ik ga weer lekker buiten :mega:

En de winnaar :okdan:
 
ik ga er dan maar vanuit dat er een aantal mensen die op mij hadden willen stemmen per ongelijk 1 vinkje te laag misgeklikt hebben waardoor Lukast zo hoog scoorde :D

maar serieus: gefeliciteerd man! wat mij betreft een zeer terechte winnaar!
 
niet te voorbarig met een winnaar aanwijzen..

alle stemmen moeten nog officieel geteld en geanalyseerd worden. er kan van fraude sprake zijn bijvoorbeeld. of dubbel stemmen.....of omkoping, enzovoort...

ik maak nog steeds een kans als alle anderen worden gediskwalificeerd!
 
Ik denk idd ook dat de uitslag nog verrassend zal zijn, er is duidelijk sprake van frauduleuze praktijken..

Uiteindelijk zal iedereen het erover eens zijn dat mensen de namen Lukast en vanballen door elkaar hebben gehaald.. dat lijkt ook erg veel op elkaar, dus is een logische verklaring..

;)
 
Back
Top