Even voorstellen...

Mathh

Ingeburgerd
Lid sinds
5 juli 2007
Berichten
96
Locatie
Rotterdam
Goedemiddag iedereen!

Ik ben Mathew, een 20 jarige producer uit Zuid-Holland. Ik ben op mijn 14e begonnen met het maken van "muziek" in FL studio, Cubase en Reason. Ik maakte toen vooral jumpstyle(voor de hype), hardcore en hardstyle. Ik ben deze programma's toen op eigen houtje gaan ontdekken en met behulp van een hoop gepruts, online tutorials en natuurlijk Synthforum heb ik de software, termen en technieken doorgekregen.
Na een paar jaar met FL, Reason en Cubase gekloot te hebben (illigaal gedownload) en verschillende equip heb gekocht/verkocht ben ik overgestapt op een mac omgeving waar ik nu Logic pro en Ableton rewire (legaal :okdan:)op draai om te prutsen. Nu ik wat ouder ben geworden (en rustiger) heb ik meer mijn plek gevonden. Tegenwoordig maak ik deep- en tech-house.

Ik heb dit fora altijd actief gevolgd maar zelf amper iets gepost en het lijkt me, nu ik iets meer ervaring heb, leuk om mijn meningen/tips te delen met menig ander synth-forum bezoeker en daarnaast natuurlijk nog een hoop te leren, want met muziek ben je nooit uitgeleerd!! ;)

Ik hoop dat jullie me nu een beetje hebben leren "kennen" en vast tot snel!! ;)

Mathew
 
Laatst gewijzigd:
Welkom Mathew!
Ik ben ook net nieuw op synthforum
Je lijkt wel wat op mij, alleen ben ik nog steeds 14 en gebruik ik nog steeds FL Studio =D
Ik gebruik trouwens ook al Ableton Live maar omdat ik die net een week ofzo heb en FL Studio al langer dan een jaar, is de muziek die ik in fl maak echt een stuk beter xD

Ik hoop dat je snel wat van je laat horen want Deep- en Tech-house is ook wel mijn stijl ;)
 
@ Weazel
Komt goed! Ben over een maandje klaar met mijn stage dus dan kan ik weer vol op aan de bak!! Ben ook wel benieuwd wat jij gemaakt heb.

@ vanballen

Thanx!!
 
Windows-XP-welcome-screen.gif
 
thanks ;)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top