[techno] Pjotr G - Delirium

swingt idd lekker weg......lekker veel percussie ed.... maar zoals hierboven al wordt vermeld mis ik het element dat de track helemaal los laat gaan na de break....door de teleurstelling zakt ie vervolgens in als een puddinkje....er zit dus meer in deze track....
 
ok dus behalve dat ie te dof is, moet er na/bij de break een element bijkomen zodat je zegt wat de fak ik word gek

Ik zal er nog wel eens aan friemelen hoor, wil m wel goed krijgen
 
yo

weet je, volgens mij had ik al opdeze gereageerd of je bent zo produktief dat kan ook.

ik vindt hem best wel lekker alleen de kick ligt net een ietsje pietje uit de mix verder echt top!!
 
Der Vormann ist der meinung dat het meer een michel de heij plaatje is. Ken ishi kan ook nog net maar sjaak de molenaar gaat dit niet draaien.

Mooie warmte en leegte in de track hij klinkt ruimtelijk.

Minpunten: kick mist attack en buik.
Over cymbal had ik meer in de mix gezet en lager getuned het is net een hihat.
de hihats zijn wat mij betreft niet techno maar ambient..(x base> haal je ze wel zo uit)

go on...and on and on
 
Origineel geplaatst door Mike-E

BTW: Tim B?? Die naam werd jaren geleden al gebruikt door een hardcore producer uit de stal van DJ Rob. Waren ook zijn initialen ;)

Weet ik! maar de naam Tim was al in gebruik dus toen had ik maar de eerste letter van mijn achternaam erachter geplakt!
 
Lekker nummer hoor, lekker dansbaar zoals andere
mij al voor genoemd hebben....

De geluidskwaliteit kan ik eigenlijk niet veel op aanmerken
techno invloeden zijn vooral dof en hoog wat dit nummer beide heeft
naar mijn inziens :)

Ik vind het een topper en is zeker wel een release waard!

Cheers

DJ Jeffrey
 
Back
Top