Probeerseltje

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Hier een probeerseltje van me stelt nog niet veel voor (dus ga niet zeuren over de mix enzo a.u.b want hier is geen aandacht aan geschonken):Z
Het gaat puur om de stijl en de beat ! en het is een simpel droog trekkie
Reacties gaarne !:kroon: :biertje: :okdan:

 
die afmix is niet helemaal in orde hoor. :D

ben aan het downen...

edit: De bijlage is al 17 keer/keren gedownload? Veel respons... :confused:
 
echt wrede geluiden ! :okdan:

als die af is, posten !
 
Origineel geplaatst door AOR
echt wrede geluiden ! :okdan:

als die af is, posten !

Dat is net het probleem ik maak nooit wat af dus ik ben altijd bang om een hier iets van mezelf te posten =(

Maar ik dacht kom op misschien krijg ik wat goede feedback en maak ik hem toch af !
Vergeten bij te vertellen dat de Beat zelf geprogrammeerd is behalve die je helemaal in het begin hoort dat is een loop van een sample CD en de franse 1,2,3 stem komt ook van een CD maar die heb ik wat bewerkt ALLES is trouwens gemaakt met SOFTWARE !!!:D :D :D :D :D
De fouten erin zijn bekend die hats staan te hard enzo (zijn meerdere hats alleen de 1 wat harder dan de andere :stupid )
In elk geval bedankt voor de Feedback !!!
:okdan:
 
het begin (de eerste 30 sec.) zou ik weglaten. Het heeft weinig met de rest te maken.

Verder gewoon uitwerken, dan kan het zeker wat worden.
 
Origineel geplaatst door Oxy-Yan
het begin (de eerste 30 sec.) zou ik weglaten. Het heeft weinig met de rest te maken.

Verder gewoon uitwerken, dan kan het zeker wat worden.

Dank u voor de tip!
 
vette groove zit hier in! Ik krijg hier een obscuur hedonistisch hectisch gefreakt disco gevoel bij, zegmaar. Als je een microfoon hebt zou ik hier een vervormde gedistorte zanglijn a la supercollider of harco pront overheen zingen en hem afmaken. dit probeerseltje heeft echt potentie!
 
MAD SHIT!!!!

hier houd ik van!!!!
als ie af is wil ik hem hebben..

je bent heel lekker op weg met je gefreakte beats, maar wees niet bang om nog gekker te gaan worden..
VEEEEEL cuts maken en knip en plak werk. reverse en galms erop en zo.. veel FX ..

mad hoor!
 
Kan nog wel ff duren ik werk niet zo snel (weinig tijd) maar komt wel goed :D
 
geinig

geinig

Heeeeel erg in de verte krijg ik een heel klein beetje het mr Oizo gevoel.
Je beat is leuk, heb je die ingespeeld uit losse sampletjes of zijn het geknipte loopjes?
Leuk gitaarrifje :) funkyyyy!

Het is wel een droog nummer ;)

En die 5th geluidjes, die geven het nummer een lollige draai.

Keep it up!

-Robin-
 
Geinig. :)

Welke software heb je o.a. gebruikt? De drumloop is wel lekker.
Leuk ook dt het inderdaad behoorlijk 'frans' klinkt.

Uitwerken dan maar! (Doe ik ook nooit. ;) )
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Geinig. :)

Welke software heb je o.a. gebruikt? De drumloop is wel lekker.
Leuk ook dt het inderdaad behoorlijk 'frans' klinkt.

Uitwerken dan maar! (Doe ik ook nooit. ;) )

Onderaan mijn berichtjes staat mijn ''gearlist'' maar gebruikt zijn voor de beat en de knorrende bas NI Kontakt en de 5th lead is de A1 (synthje in SX) dus weet je ook waar het in is gesequensed oh ja dat gitaartje komt ook uit Kontakt (is een sample van DiscoDeluxe evenals de Beat in het begin die overduidelijke Loop)
De ''main'' Beat zijn losse samples.
 
Dank jullie allemaal voor jullie response !!
Nu heb ik weer een ''probeerseltje'' maar om daar weer een nieuwe thread voor te openen vind ik eigenlijk een beetje onzin vandaar dat ik hem hier plaats.
Het is alweer in een beginstadium maar deze ga ik nog zeker afmaken!
Gaarne jullie kritiek nogmaals !

Het is een beetje disco-achtig bedoeld dus ik hoop dat het een beetje overkomt, er moeten alleen nog wat effecten doorheen en evt. wat pads + ik wil misschien nog een Lead lijntje r bij maken met een portamento erop maar dat is ff proberen.
Gebruikte Software is Kontakt voor de Beats en Basgitaarsamples ,Reaktor en FM7
De zachte ''electro'' beat is geprogrammeerd in Reaktor en de ''Main'' Beat zijn one-Shot samples van de Disco Deluxe CD maar wel zelf geprogrammeerd evenals de Basgitaar (dit zijn eigenlijk loops maar heb van alles geknipt en geplakt)

Hieronder kunt u hem vinden

 
Back
Top