Nieuwe track van Ralf T

Ralf T

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
433
Ik ga steeds meer begrijpen van Reason. "Xtranzion" is de tweede track die ik ermee gemaakt heb en ik zou graag jullie mening hierover willen horen. Het is een snelle (152 BPM) trance track met industrial invloeden, dus ik noem het maar industrial hard trance :) Ik heb gebruikt: 1 Dr.REX, 1 Redrum, 2 Samplers en 2 Synths met de effecten Filter, Distortion, Delay en Compressor.

Je kan de track vinden in de DSF Sample/Song db. Ik zou het fijn vinden (en niet alleen ik), dat als je 'm becijferd, je er ook wat commentaar bij zet. Dat is namelijk heel belangrijk voor amateurtjes als ikzelf. Dankzij jullie feedback kan ik mijzelf verbeteren, dus...

Alvast bedankt :)
 
Ja hoor!

Ja hoor!

Ben dus best onder de indruk. Tweede nummer met Reason! Het is niet echt het meest gebruikersvriendelijke programma maar toch is het geluidsmatig heel erg lekker stukkie software.
Je zegt vrij hard en snel, maar toch na het beluisteren (zit al op 5 keer) heb ik niet echt de indruk dat het hard en snel is. Er zit een hele lekkere vibe in het nummer. Intro is mwah vind ik zelf, maar na die break als alles bij elkaar komt vind ik het dus echt top. Heel lekkere beat met vette synths!

Je bent lekker bezig joh!

Eric
 
Back
Top