Even voorstellen

Daymack

Nieuwkomer
Lid sinds
6 Maart 2010
Berichten
2
Locatie
Wierden
Goedenavond mensen, :doei:

Ik wou mij als eerste even voorstellen als Nick Verver, 23 jaar uit Wierden en werkzaam als Webdesigner. heb me na al een aantal jaren te hebben meegelezen hier maar eens besloten aan te melden.:z

Ik ben zins een jaar of 5/6 bezig met het produceren van muziek waarvan ik de laatste 2 jaar steeds intensiefer. De laatste 2 jaar ben ik mijn thuis studio wat aan het uitbreiden. Voordat ik geinteresseerd was in producen was ik al veel met muziek bezig, volgens mijn moeder ben ik begonnen toen ik nog een peuter was en als hobby graag met stokken en dergelijke op emmers en pannen te slaan "drummen":stupid met andere woorden herrie maken :D
Verder speel ik piano en gitaar.

Zoals jullie allemaal denk ik wel weten werkt ook deze hobby als een ware verslaving en gaat er steeds meer tijd en geld in de hobby zitten. Mijn favo gaat uit naar het produceren van hardstyle en daarnaar nog verschillende andere stijlen.

Ik hou eigenlijk alle muziek en luister dan vooral naar de creativiteit die daarin verwerkt wordt zodat je vanzelf steeds meer muziekstijlen gaat waarderen:okdan:

Ik ben begonnen met FL en combineer dit de laatste tijd steeds vaker met andere software, waaronder een grote verzameling VST's.

Voor de hardware maak ik gebruik van het volgende: M-Audio KeyRig 49, KRK RP 6 G2 monitoren (Die kanariegele die je in mijn profielafbeelding ziet:)) en nog een M-Audio Trigger Finger controller....

Verder ben ik bezig om de kunsten van het draaien onder de knie te krijgen en heb daarvoor onlangs 2 beginners tafeltjes aangeschaft (Reloop RP-1000) ik ben dus nog niet echt handig met draaien:D

Nou dit was even wat over mijzelf, ik hoop hier nog veel interessante discussies te kunnen volgen en ervaringen met elkaar te delen.

Later:doei:
 
Back
Top