Remix!: Christina Aguilera - Genie in a bottle

Heeeee

Heeeee

Ja dat weet ik nog. Dat was overigens nog best wel een heel aardig nummer, vond ik. Later zag ik nog een advo van je staan waaruit bleek dat je grote mensen instrumenten aan het kopen was. :) Hahahaha. Straks even die ouwe FM CD's uitzoeken. :P
 
Origineel geplaatst door eddie
sorry maar zo te horen heb je maar wat zitten aan te kloten!!!!

goeie kritiek, man.
had ik maar jouw talent om de mindere puntjes eruit te pikken om zo iemand constructief verder te helpen.
mooie eerste post ook. de retoriek druipt er van af.
:kont:
 
Re: Re: Future music CD

Re: Re: Future music CD

Origineel geplaatst door RVooh
is wel deeltje van mijn verleden: ik had toen nog geen studio, en alle tracks waren gemaakt met music op playstation (!). hij koos er wel de simpelste track uit.
voor degene die nu hun fm cd's afzoeken: was onder de naam (begin alvast te lachen): Dj Chillswitch. ah ja , ik was 14 jaar

Hey, die kan ik me nog goed herinneren. Die van Knakker ook, maar dat komt vooral door z'n naam. ;)
 
Tuurlijk... maar mogen we ook ff iets van jou horen? :W
 
Origineel geplaatst door eddie
ben gewoon eerlijk!
wat heb je eraan om er omheen te draaien!

2 posts en nu al 6 uitroeptekens... knap hoor.
misschien kan je als je groot bent ook eens proberen een volledige zin in elkaar te zetten waarin je duidelijk maakt wat je nou precies niet goed vond aan het nummer?
dan heeft iemand ook wat aan je kritiek. ditzelfde argument stond ook in mijn vorige post, maar klaarblijkelijk moet ik het nogal expliciet voor je opschrijven.
 
_39061593_min-ap-203body.jpg


This remix is a very good one! The infidels who doesn't like it, will have their stomachs roasted by Allah! As we stand here, this song has been downloaden milions of times, and liked by everyone! All people who say "this sucks" are commiting suicide before our gates even as we speak! If they are real musiclovers, which they are not! Lies!
 
oke ik geef toe voor een nieuweling was het geen lekkere binnenkomer.
ik zal zeker nummers plaatsen weet alleen nog niet hoe dat moet?
en geloof me ik ben groot genoeg cyan_circle maarja maakt niet uit.
 
Ik heb zelf ook een remixje liggen, maar dit is toch wel heeeeel wat anders.

Persoonlijk vind ik de muziek absoluut niet bij de vocal passen...

Daarnaast vraag ik me af of je een beetje hebt nagedacht over het akkoorden schema van het nummer... (of had dat absoluuuuuuuuuuuut geen waarde voor je, dat kan ook nog)

Wat ik wel een vet effect vind is dat het ten allertijde lijkt of je je ogen dicht heb en het gevoel hebt of je compleet staat te trippen :D (heb ik geeen ervaring mee, maar jij brengt het mooi in uh beeld/geluid, zo zou ik denken dat het ongeveer is ;))
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top