Remix!: Christina Aguilera - Genie in a bottle

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
905
Locatie
Hillegom
http://www.angelfire.com/electronic/newdarkness/genie.mp3

Kreeg een accapella en een midi file van "Genie in a botlle" van Christina Aguilera te pakken, en ik dacht dat ik me daar wel onledig bezig mee kon houden. Vrij rommelige remix, maar door het staffe tempootje van 360 BPM is dat toch niet zo heel erg. Hij is vermakelijk genoeg voor een nederige plek in de gemiddelde breakcore-mp3 list dacht ik zelf. :) Volledige titel:

Christina Aguilera - Genie in a bottle (kratarknathrak's Chtulhu in a bottle remix)
:engel:
 
misschien begrijp ik de intentie niet echt, maar ik kan er niet echt een geheel van maken.
het klinkt als een acapella die over de andere geluiden is heengezet. echt heel weird. maar dan niet op zo'n david bowie - heroes (aphex twin remix) manier, gewoon niet zo fijn weird.
ik vind de pad wel mooi. de kickdrums hoor ik eigenlijk niet, alleen 'tik'.
maar misschien begrijp ik het genre wel niet... ik ben in ieder geval al lang blij dat t geen trance remix is ;)
 
Hahahah

Hahahah

Nu, ja het is geen hoogstaande remix, dat wist ik van tevoren al, maar ik vond hem grappig genoeg om hem aan de wereld te openbaren. Het contrast tussen het punk-tempo en de slijmerige R&B vocalen zijn datgene wat de drive er een beetje in gooit. Als je zegt dat het een accapella lijkt die over de geluiden heen is gezet.... dan heb je scherp geluisterd, want dat is inderdaad het geval! :) Een eiersnijder voor Cyan_circle! :geslaagd: Persoonlijk vind ik de pad eigenlijk vrij lelijk. Mwoah, wellicht waag ik eens een poging om van dit lied een knisperende IDM remix te maken.

Trance remixen? Maken mensen die nog dan? Dat is toch hopeloos ouderwets!
 
hehe

ach... het bevalt me toch best wel :D

het mag wel wat meer beuken ;) in het laag dan

go Krat!
 
leuk idee, maar ik bespeur geen enkele samenhang tussen de vocals en die beat.

Het lijkt alsof ik op een groot terror/r&b-feest bij de wc's sta.
 
Echt vet!!!!
 
temporary unavailable....zut
 
Hmm wat een bende...

Waoah...geen prettig luistervoer...:engel:
 
is het geen idee om die samples en de midi file hier neer te zetten dat andere mensen er ook iets van kunnen maken??
 
Idee

Idee

Dat is op zich wel een leuk idee. Maar gezien het feit dat de server waar ik hem neergezet heb, aan het sputteren is, door het vele downloaden, moet ik die ergens anders kwijt. Wie heeft ruimte?
 
Ik vind hier weinig aan moet ik zeggen. Ik hou absoluut wel van gefreakte electronische weridness, maar ik vind de remix van Bit Meddler van Genie in a Bottle dan toch beter. Is terug te vinden op "µ Allstars" op het Planet µ label van Mike Paradinas aka µ-Ziq.
 
WHooohhhAAA!! Dat was Heftag..8D 8D

Extreem bewerkt, ik weet niet echt wat ik ermee aan moet.. is het goed?

Het is in ieder geval Heeeeeel iets anders als die Genie In A Bottle Remix die ik hier een tijdje geleden (met dezelfde acapella) gepost had;8>

Luistert U Hier Nogmaals

Hier is het bijbehorende draadje....
 
"sorry but this just isn't music"

hehe
vind hem wat raar klinken, doordat die vocals er gewoon totaal niet bijhoren
.. nee not my type of music


btw: heb jij ooit op een FM cd gestaan een jaar of 3-4 terug???? Ik herinner me een track van je, ik denk dat ik hem goed vond in die tijd (en een naam zoals de jouwe vergeet je niet al te rap)
 
Origineel geplaatst door RVooh
btw: heb jij ooit op een FM cd gestaan een jaar of 3-4 terug???? Ik herinner me een track van je, ik denk dat ik hem goed vond in die tijd (en een naam zoals de jouwe vergeet je niet al te rap)

haha ja dat weet ik ook nog wel... en ook dat ze je tracks moesten inkorten, hahaha
inkorten = suf, booeee!
 
Future music CD

Future music CD

Ik heb twee keer op een Future Music CD gestaan. En dat nummer inkorten.... Dat nummer duurde 27 minuten. Ik zei toen tegen Jan Katsma dat hij hem er helemaal mocht opgooien, maar dat zag hij zelf geloof ik niet zo zitten. :D Ik vond overigens wel dat hij het zeldzame talent had om de minste nummers eruit te zoeken. Ik wilde elke keer liever een ander nummer erop hebben. Meer het IDM achtig werk, maar Jan pakte elke keer de nummers met de boemboemboem eruit. Maar ja, het is promotie, dus..... :halleluja
 
Re: Future music CD

Re: Future music CD

Origineel geplaatst door kratarknathrak
I Ik vond overigens wel dat hij het zeldzame talent had om de minste nummers eruit te zoeken. Ik wilde elke keer liever een ander nummer erop hebben. Meer het IDM achtig werk, maar Jan pakte elke keer de nummers met de boemboemboem eruit. Maar ja, het is promotie, dus..... :halleluja

haha
das wel een feit, ik heb er ook opgestaan (ik denk FM17, met die cs2x op dacht ik) . een grote demo, en hij neemt er het nummer uit dat ik het minst verwacht had
zo minimalistisch als iets.
is wel deeltje van mijn verleden: ik had toen nog geen studio, en alle tracks waren gemaakt met music op playstation (!). hij koos er wel de simpelste track uit.
voor degene die nu hun fm cd's afzoeken: was onder de naam (begin alvast te lachen): Dj Chillswitch. ah ja , ik was 14 jaar
 
Back
Top