Mijn track wordt gedraaid!

TraiZor

Ouwe rot
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
593
Locatie
Zevenaar
En wel in de 5611 te eindhoven op 11 april. ik kan de track wel posten als jullie nieuwsgierig zijn ;)

groet, TraiZor
 
Re: Mijn track wordt gedraaid!

Origineel geplaatst door TraiZor
En wel in de 5611 te eindhoven op 11 april. ik kan de track wel posten als jullie nieuwsgierig zijn ;)

groet, TraiZor

Gaarne, anders heeft het ook geen nut wat te posten in 'tracks' natuurlijk. ;)
 
Origineel geplaatst door TraiZor
Hij staat online! Zou ik deze track misschien zelfs op plaat uit kunnen brengen? En hoe gaat dat precies in zijn werk?

http://www.multiscreen.net/muziek/TraiZor - Dreaming.mp3

Ik denk wel dat je daar een label voor kan vinden ze, mooie compositie man.
Het is een simpele melodie, maar het hoeft persè niet altijd ingewikkeld te zijn (ondanks dat er misschien veel werk insteekt). Je hebt talent!
Ik zou enkel de overgangen nog wat opluisteren met een beetje FX tovermiddeltjes(is persoonlijke smaak natuurlijk)

Met wat is hij allemaal gefabriceert (misschien even wachten voor dit antwoord, zodat je de meningen niet vertroebeld;) )

Hoelang heb je eraan gesleuteld?

DZV !




:okdan:
 
ik geloof dat er al een thread bestaat over vinyl 'persen'.. over het nr. zelf: best leuk! veel suc6 met dit nr.
 
Ondanks dat deze soort muziek totaal mijn genre niet is, vindt ik em over het algemeen toch wel aardig.
Als je zoiets wil releasen, moet je demo's sturen naar labels welke een beetje oveenkomstige muziek uitbrengen.

O en ging het publiek nog een beetje dansen.
 
Eventueel nog iets op te leuken met wat fx-sounds in de background hier en daar, maar verder een goed nummer voor de lekkere track wat mij betreft!!:dj:
 
Klinkt wel leuk... de melodielijn is een tikkie standaard, maar het klinkt in ieder geval aardig.

Wie weet drop ik wel even langs in de 56elf op die datum.
 
Lekker nummer hoor. En over die simpele melodie, tja nou, in dit genre moet het niet te moeilijk worden toch? Het moet gewoon lekker klinken en dat doet het dus. Als medeproducer vind ik het wel leuk om te weten hoe je dit geproduceert hebt? Gear!?

Eric
 
Dan zal ik nu verklappen waar ik het mee heb gemaakt: de A4000, niks meer niks minder. Voor sequencing cubase want met een rm1x schiet dat niet op.

Die FX sounds zijn idd een goed idee, mischien dat ik dat er dan nog toevoeg. Zoiets is toch wel makkelijk uit een virus te halen?

Weet iemand zo even welke labels een gelijksoortige genre uitbrengt? Ik heb daar echt geen verstand van van labels enzo.. En een demo opsturen, betekent dat dan gelijk het hele nummer of daar een geknipte (verkorte) versie van?

en het is trouwens 11 april!

Het was trouwens ook de soundtrack van de theaterdag bij ons op school :)
 
Origineel geplaatst door TraiZor
...
...en het is trouwens 11 april!

...


..maar ik neem aan dat je track dan 's avonds pas gedraaid gaat worden daar en dat wij zodoende pas de 12e over de ontvangst te horen krijgen..

dus.:W
 
Hm, ook niet mijn stijl maar: petje af! Vooral mooie compositie vind ik. Maar..... :D echt heel erg orgineel is het niet he?
Ik heb ook een beetje het idee dat de bassdrum wat lui is, ik bedoel dat het net lijkt of ie wat ms te laat is met de rest. Daardoor komt de groove niet in het ritme IMO

success

a-RV
 
Back
Top