Karma software, nu ook voor de Triton

Karma Labs is nu ook bezig met een versie, gemaakt voor ALLE Tritons

KARMA_TR_sm.gif


Na de Karma MW software, nu dus ook voor 'gewone' Tritons binnenkort beschikbaar. Lees meer hierover op www.karma-lab.com/TR/TRITON_Features.html

Niet te verwarren met de Karma Creator (voor gelijk welke MIDI-geluidsbron).

Zelf heb ik al een tijdje de Karma MW software en het is een zeer nuttige aanvulling op de Korg Karma. Je kan ook zonder maar als je zelf GE (Generated Effects) wil maken, dan is dit je ding. Het enige wat ik niet zo leuk vind is de look van het programma, ik heb het liever iets strakker en minder kleurboekachtig.
 
Net nu ik heb toegezegd de Karma van Almeros te kopen. Maarkt mij niet uit, het is mooier het in hardware te hebben. Wel jammer dat de karmatechnologie nu niet meer uniek is.

Ik denk dat het op een Karma toch wel wat lekkerder werkt.Lekker realtime rommelen !

Ik hoop dat ik 'm snel heb !
 
Origineel geplaatst door Niels
Net nu ik heb toegezegd de Karma van Almeros te kopen. Maarkt mij niet uit, het is mooier het in hardware te hebben. Wel jammer dat de karmatechnologie nu niet meer uniek is.

als triton bezitter heb ik hier geen problemen mee :D
 
Nu is dus elke Korg met elke Korg te kruisen, nu alleen nog wachten op een EXB MS2000 voor m'n Karma :P
 
Vergeet echter niet dat enkel de Korg Karma ook ZONDER de software, eigen GE's kan afspelen. Enkel de Korg Karma kan deze ook bewaren in het geheugen, bij de overige Triton's moet je dus steeds een computer aangesloten hebben.

Toch niet onbelangrijk om te weten voor zij die ook wel eens 'buiten spelen'.
 
Origineel geplaatst door Hover
Vergeet echter niet dat enkel de Korg Karma ook ZONDER de software, eigen GE's kan afspelen. Enkel de Korg Karma kan deze ook bewaren in het geheugen, bij de overige Triton's moet je dus steeds een computer aangesloten hebben.

Toch niet onbelangrijk om te weten voor zij die ook wel eens 'buiten spelen'.

en waar een computer tegenwoordig bijna integraal onderdeel van je setup is ;-)
(vanuit mijn oogpunt dan) ... wil hier geen flame creeren eigenlijk :o:
 
Back
Top