Steinberg Nuendo Controller

Attachments

  • id_controller_front.jpg
    id_controller_front.jpg
    59,2 KB · Bekeken: 135
Die kleuren :confused: , neutraler kon precies niet. Die van Steinberg moeten het precies toch altijd op de een of andere manier verkloten. 'k hoop dat deze desk niet die samenwerking met Euphonics is, wel eens benieuwd wat daar uit gaat komen.
 
ik vind 'em wel iets hebben hoor. Komt regelrecht uit zo'n ouwe science fiction film.
"you may fire when ready..." :)
 
Ik vond die Housten ook belachelijk duur dus ik weet bijna zeker dat deze helemaal niet te betalen valt.:(
 
Afgezien van de kleuren ziet ie er wel top uit vind ik...
 
ik vindt em er supergeil uitzien...het megalelluku "design" van de alesis andromeda haalt ie niet eens, bij verre niet....

prjis denk ik ergens tussen de 7 en 10 euro-k
 
Origineel geplaatst door Niels
Mooie controller. Wel een lelijk design zeg !
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Oh, ik vind hem wel gaaf vanwege die vage roze knopjes ;) Goed fout is mooi ;)
 
Wow..dat is wel erg ranzig zeg. Ik ben bijna blij dat ik het niet kan betalen :D
 
Het design van deze bak zal wel aansluiten bij de gebruiker; video-editors en televisielui. Die gebruiken altijd al van die lelijke grote bakken met verlichte dikke knoppen. Maar voor de meeste synthfreaks die alleen muziek maken lijkt me dit ding ook niet interessant. (phuuh, gelukkig maar, want ik moet er niet aan denken dat ik deze bak tussen al mijn mooie synths en computer heb staan...;) )
 
Tsja, Steinberg wil laten zien dat ze net zo stoer kunnen doen als Digidesign.

Alleen die hebben wel smaak en zijn ook niet kleurenblind.

Als je er maar mee kunt werken dan vergeet je makkelijk zat hoe die d'r uitziet.
 
Wel bruut om ff in m'n studiootje te hebben staan... zet maar neer hoor ;)

Maar vooral op Nuendo gericht...in hoeverre kan je hem (ook) goed voor Cubase gebruiken dan? (Kheb de specs nog niet gelezen, zit op m'n stage en behoor nu eigenlijk te werken)
 
Afgezien van datie voor Nuendo is vind ik hem echt gaaf
Lelijke Kitscherige Speelgoedsynths RULEN:halleluja :halleluja :halleluja
 
Zet William Shatner erachter en je hebt een TV serie (kgeloof dat dat startrek heet :P)

Afgrijselijk wat een heerlijke kleuren :D Mocht ik ooit zoiets aanschaffen dan haal ik gelijk een fout jaren 80 strak roze costuum om aan te trekken als ik achter dat ding zit.

Verder best een leuk ding. :)
 
Back
Top