Feos One Monitor

Bij het verlaten van de Music Messe kreeg ik een flyertje in mijn handen gedrukt.

Zag eruit als een flyer voor een feest maar het bleek te gaan over techno producer Pascal Feos die eigen monitors heeft laten bouwen en op de markt brengt.

Zie :

http://www.gem-store.de/cgi-bin/dpshop/shop.cgi?area=e
 

Attachments

  • feos_one_gr.jpg
    feos_one_gr.jpg
    18,8 KB · Bekeken: 149
Maw hij bestelt zo'n doe het maar zelf setje, laat ze in elkaar zetten door een bevriende timmerpersoon en verkoopt ze met lekkere winst.

Nog niet eens zo slecht. Als ze ok klinken dan lijkt me daar niets mis mee. Maar dan kun je ze net zo goed zelf (laten) bouwen. :D
 
:frons: hmm, lijkt wel verdacht veel op de Dynaudio Gemini
 
Origineel geplaatst door Lacrosse
:frons: hmm, lijkt wel verdacht veel op de Dynaudio Gemini

Alleen zijn die niet meer te bestellen. Dynaudio maakt geen bouwpakketten meer helaas.
Maar 1200 per stuk is echt te veel hoor. Je laat je echt naaien als je ze daar koopt.
 
Origineel geplaatst door fuse
Alleen zijn die niet meer te bestellen. Dynaudio maakt geen bouwpakketten meer helaas.
Maar 1200 per stuk is echt te veel hoor. Je laat je echt naaien als je ze daar koopt.

voor dat geld heb je idd al een mooi setje dynaudio's.. & het zouden wel pokke-goede monitoren moeten zijn om boven de dynaudio's uit te springen
 
Origineel geplaatst door Lacrosse
:frons: hmm, lijkt wel verdacht veel op de Dynaudio Gemini

Sorry, maar als iemand die ook wel eens speakers bouwt, moet ik toch echt ff zeggen dat dit in de verste verte niet op een gemini lijkt. De speakerconfiguratie is wel idem. Allebei (waarschijnlijk) een d'Appolito opstelling.
 
toch zat verschil?? :confused:

units zijn totaal anders
 
Back
Top