Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Getver... ik denk es iets leuks op dit gedeelte van t forum te plaatsen.. (heb echt geen verstand van de vintage bakken) ben ik toch weer spuit 11..
staat al een tijdje te koop!
Dat begint mij steeds meer op te vallen dat synths in het duurdere segment toch vaak lang te koop staan.
Is ook gekoppeld aan de huizenmarkt. Als die weer aantrekt en de mensen weer wat grotere huizen gaan kopen, hebben ze ook weer meer ruimte voor grotere synths zodat de verkoop daarvan op zijn beurt gestimuleerd wordt.
De Matrix 12 is inderdaad bokgroot, lijkt me een erg mooie bak
Is ook gekoppeld aan de huizenmarkt. Als die weer aantrekt en de mensen weer wat grotere huizen gaan kopen, hebben ze ook weer meer ruimte voor grotere synths zodat de verkoop daarvan op zijn beurt gestimuleerd wordt.
De Matrix 12 is inderdaad bokgroot, lijkt me een erg mooie bak
Ja mooie bak, ik vond de Xpander ook erg ok...
Dat begint mij steeds meer op te vallen dat synths in het duurdere segment toch vaak lang te koop staan. En btw als je twee Matrix 6's nou aan elkaar plakt heb je dan een Matrix 12?
Precies, zo'n Xpander lijkt me ook erg tof. Nadeel is (van horen zeggen / lezen) dat de envelopes niet supersnel zouden zijden, maar volgens anderen valt het allemaal wel weer mee. Maar ik geloof wel dat je er klanktechnisch zeer veel mogelijkheden mee hebt en er dus niet snel op uitgekeken raakt.
En het ziet er ook gewoon mooi uit, zowel Matrix 12 als Xpander.
Die envelopes kan je evt. nog laten modificeren...is meen ik een kwestie van een andere waarde voor een condensator in het envelope circuit.