[soundscape] NR 'mijn verlangen deel 2'.

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Lid sinds
5 oktober 2002
Berichten
2.688
Soundscape muziek. Verder weinig over te zeggen eigenlijk. Nogal meditatief. Al een tijd geleden gemaakt.:frons: :frons: :slotje: hier., Voor zover de server in de lucht is. Aan t eind is 'ie iets te hard..
 
damn nate... dit is serious vage shit man... ik lig bijna weer met m'n face in het tapijt, stof te happen....
(moet idd maar eens ff stofzuigen binnenkort)... lekkere soul healing stuff! :halleluja

...
aaaaah nee shit.... daar ga ik weer....blrrlrllrrrbbb.... * 6 trak falls into a deep state of alpha ritme....
 
heeft er weer iemand een duik in Csound genomen? 8o)
vette vette shit naton! ik heb echt zwaar respect voor mensen die goede a-ritmische ambient soundscapes kunnen maken.
bovendien is het goed surfen op een thc-golf met deze track.

gear? achterliggende gedachte? fiets kopen? :D

goed, ik ga m nog een keer luisteren...
 
Tja, wat moet ik zeggen, het is weer eens indrukwekkend (het spijt me, het wordt een beetje saai maar ik kan er echt niks anders van maken...)

Matoi
 
!! SUPER SUPER !!

Deze gaat ook in het mapje genaamd: [SF Chill Out]

Ik ben bezig allemaal chillie nummers te zoeken van mensen van dit forum en daar brand ik dan een cd van, zodat ik het lekker thuis kan luisteren. Deze zeker ook !

Bedankt!
 
even tussendoor: nuchter is ie ook super! ;)
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
even tussendoor: nuchter is ie ook super! ;)

zelfs met een gigantische kater !
 
na ja je hebt wel een kater nodig om dit leuk te vinden denk ik en meer van dit soort vage shit maak ik niet. 't was meer een experiment met geluiden lagen, time stretchen, pitch stretchen, plakken knippen, repeaten etc. :biertje:erm.. deed ik dat al niet tijdens de peuterklas?
 
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
na ja je hebt wel een kater nodig om dit leuk te vinden denk ik en meer van dit soort vage shit maak ik niet. 't was meer een experiment met geluiden lagen, time stretchen, pitch stretchen, plakken knippen, repeaten etc. :biertje:erm.. deed ik dat al niet tijdens de peuterklas?

Kater of geen kater, je maakt gewoon vette shit.
 
Grappig!

Ooit wel eens met Koan gespeeld? :)
 
whoops beetje laat, ik had 'm tijdje terug al gedownload maar nog niet geluisterd
ik geloof dat ik deze tot nu toe het gaafst vind van al je stukjes, very impressive! :z
 
Re: [soundscape] NR 'mijn verlangen deel 2'.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Soundscape muziek. Verder weinig over te zeggen eigenlijk. Nogal meditatief. Al een tijd geleden gemaakt.:frons: :frons: :slotje: hier., Voor zover de server in de lucht is. Aan t eind is 'ie iets te hard..
Mooi hoor... die belletjes... Wat ik minder vindt is die constante witte ruis (hier en daar 'n pauze mag ook wel)
Wat voor spul heb je hier voor gebruikt?
 
alles wat ik in handen kan krijgen. want het stroomt direct vanuit de cactusvoeten van Naton Rozenburg, die woont in Cactus Stad [ergens bij betelgeuze, iets rechts van Alpha Centauri].
 
Toen ik dit beluisterde vond ik het weer eens zeer belabberd dat er hier in Rotterdam geen goeie radio-piraat is (voor zover ik weet). In Amsterdam zat ik bij Radio 100 en bij Radio Patapoe, en deden we urenlange soundscape mix-brij programma's. Dit soort spul zou daar zeer voor te gebruiken zijn. Ik zou uren kunnen vullen met enkel Synthforum spul.
Zijn er nog meer (ex) ether-piraten hier overigens?
 
Back
Top