CausaliDox - BledtirGleta

scarum

Ouwe rot
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
2.312
Locatie
Nijmegen
CausaliDox - BledtirGleta
 

Attachments

  • (2009-10-28) BledtirGleta (extended-nomix-).mp3
    9,3 MB · Bekeken: 164
Zozo weer een juweeltje man. :okdan: Lekker tragisch...mooi van opbouw en een goeie transisition naar de 303.......alleen mag de intro van mij iets korter. Voor de rest top nummertje.*D
 
Zozo weer een juweeltje man. :okdan: Lekker tragisch...mooi van opbouw en een goeie transisition naar de 303.......alleen mag de intro van mij iets korter. Voor de rest top nummertje.*D

Lekker die overgang naar de 303.

Heren, dank, dank!
De intro is zo lang, omdat ik dat fijn vind... :D Maar ik kan me voorstellen dat als je haast hebt, dat het iets korter mag... Misschien moeten het nummer en jij elkaar wat beter leren kennen, wil je er echt van kunnen genieten ;)

Ben blij dat het gewaardeerd wordt, dus nogmaals... Dank! :mega:

Dit is overigens het gebruikte spul:
808
707
Pro-One
Juno60
Alpha Juno
BassStation
TX81Z
Wavestation
ESQ1
PolySix
 
Klinkt fijn!

Wel soms wat druk met al die synth arpeggio achtige delen door elkaar.. maar dat is denk ik omdat ik dit genre niet echt goed ken.
 
Klinkt fijn!

Wel soms wat druk met al die synth arpeggio achtige delen door elkaar.. maar dat is denk ik omdat ik dit genre niet echt goed ken.

Thanks man! :mega:

Ja, het is af en toe wel lekker busy met de swirling arpeggio's enzo! Ik heb echt geen idee wat voor genre dit in thuis hoort... :D
 
;) 'k Ben in ieder geval blij dat 't na 4 minuten nog niet afgelopen was. Heerlijke track en een stem erbij van ondergetekende.

:mexico: Hyper

hey Hyper,
thnx man! It's much appreciated! Leuk te horen dat er mensen zijn die mijn herrie diggen :D
 
Zozo weer een juweeltje man. :okdan: Lekker tragisch...mooi van opbouw en een goeie transisition naar de 303.......alleen mag de intro van mij iets korter. Voor de rest top nummertje.*D

heheh
Ik heb ze nog eens allemaal zitten luisteren en ik kan je statement nu nog meer waarderen dender... Ik heb namelijk gezien hoe je de rest beoordeelt! :D

Ik denk dat ik nog maar zo weinig views heb omdat de naam mensen afschrikt ofzo :dubbel:
 
Hey Alan,
Dank je wel man! Echt te gek dat je ondanks dat het je smaak niet is, het toch kunt waarderen! :okdan::mega:
 
Back
Top