ilovethe80beatzlive2upremix 2009

DRe

SSM spacestation
Lid sinds
20 oktober 2004
Berichten
4.951
Locatie
Hilversum
Ik ben even minder aan het brouwen ivm werk de laatste tijd, toch nog een track.

Geniet ervan. ( hou je spieker maar vast )
En uiteraard alle andere forumleden veel sterkte toegewenst met hun track2009.
Hier is mijn inzending.

weet niet meer welke instrument maar dat is natuurlijk voor een synth freak zoals jou wel te raden.
 

Attachments

  • ilovethe80sbeatslifejam2.mp3
    6,9 MB · Bekeken: 158
Heb ik zoveel talent ? . Ik ben geen michael jacco.. Conclusie ik heb gefaald. :D bedankt voor het luisteren Tinfoilhats

ohja even terzijde "de missie" die ik had bij het maken van dit nummer, was muziek te maken voor een achtervolging scene van Mac Gyver in zijn Ferrari op Hawaii om "de bad boys" te overmeesteren. thja weet alleen niet meer wat me toen bezielde. haha. grtjes
 
MacGyver moet natuurlijk zijn Magnum maar dat snapte iedereen wel denk ik.
 
Ik vind de stereo-spread op de hele track jammer. De bassline had prima deadcenter gemogen.

Voor een echte 80's highspeedchasemet204pkuithoestendeV8TransAm mis ik de gedoodverfde lately-bass in sync met het ritme. Ook hanteer je voor dat effect een te snelle BPM?
 
hmm tja... er zit kop nog staart aan.. lol. Op zich zit er wel een soort van grooveje in, maar eigenlijk vond ik het na 1,5 minuut redelijk vervelend gaan worden. Doelloze semi-melodietjes, standaard beat, bassline die niets toevoegt, er zit geen lijn in de compositie (beetje het cubase syndroom wellicht).. het gaat nergens naartoe.

Er lijkt ook iets mis te zijn met de mix.. ik kreeg een gevoel wat ik soms ook met te extreme stereo-enhancers krijg.
 
Had dat "my first sony keyboard" gepingel eruit gelaten en de rest normaal uitgemixt dan had het op zn minst nog een snippet kunnen zijn..
 
ik bedoel op zn hoogst..:D
 
Back
Top