bur buk boom - no more energy on deception

bur buk boom

Stamgast
Lid sinds
27 januari 2007
Berichten
103
Locatie
the outside world
Simpel nummertje maar ik word er wel vrolijk van, 't is een beetje vco en een beetje dco, daarom vind ik 'm wel bij "oud en nieuw" passen.
 

Attachments

  • no more energy on deception.mp3
    9,4 MB · Bekeken: 169
Ik vind het een spannend nummer en zeker niet eentonig. De variatie zit in de sounds en de drumpatterns. Erg gaaf.
Wel vind ik 'm wat lo-fi klinken maar wellicht is dat je bedoeling...
 
Dank je, er zijn dus blijkbaar ook nog mensen met gevoel voor muziek en die wel weten waar ze naar moeten luisteren. Ik vond die 2 voorgaande opmerkingen al zo slap.
Zij kunnen zelf beter meedoen met popstars of idols, heel misschien wordt er daar niet zo erg hard om gelachen.
Dat lo-fi is absoluut m'n bedoeling ja, ik kan helemaal niet goed tegen al die scherpe randjes. geef mij de jaren 70 maar weer terug.
 
goeie track! qua sfeer ook erug lekker.
je bent er zelf schijnbaar ook wel blij mee ;) je kan niet iedereen behagen war.
 
Thanks, leuk te horen. Een beetje blij eigenlijk, kan blijer, dat dco gedeelte
zit me best dwars moet ik zeggen, maarja de midi daarvan is wel erg handig.
 
Klinkt goed! Lekker hoor.. Had van mij wel iets korter gekund.. nu is het dik 6 minuten, misschien dat daarom mensen gaan zeggen dat t veel van hetzelfde is..
 
Dank je, ja daar heb je wel gelijk in, ik heb meestal de neiging om
m'n nummers te lang te maken, dat gaat eigenlijk vanzelf, maar
toch denk ik aan 't eind altijd: shit is ie nu al af. :doei:
 
bur buk: ik neem aan dat iedere mening een mening is en vind het een beetje flauw om hem slap te noemen als hij niet in je voordeel uitkomt...een paar opmerkingen verder en je bent het eigenlijk wel een beetje me ons eens???

je kan niet verwachten dat we alle 30 of meer liedjes helemaal uitgaan pluizen (hoe zou hij het bedoeld hebben???) je begint me luiseren en net zoals bij een platenmaatschappij/radioplugger moet het gelijk pakken!! dat deed het bij jou liedje gewoon echt niet bij mij....bij sommige anderen wel en dan ga je he nog eens luisteren en hoor je meer dat klopt.
 
Zeg dat dan meteen, dan heb ik er nog iets aan. Ik vond 'm echt zo slap als jan met de 'slappe' achternaam. Ik weet toch ook niet dat jij maar kleine stukjes van die nummers luistert, in mijn ogen kun je 'zo' iets niet beoordelen.
met uitzondering van radiomuziek dan, dat is tegenwoordig niets meer dan gewoon marketing.
Ook ben ik 't een paar opmerkingen verder niet met je eens, je leest niet goed wat er staat, wellicht kan pearl je daarbij helpen.
Verder zag ik dat je wel meer van die loze opmerkingen maakt, daarop kan ik helaas maar één ding zeggen..

gaap!! sorry.
 
;) Tja, 'k heb ook iets met 'dirty' opnames. Na 4 minuten dacht ik dat de track op was, maar schep je er doodleuk nog 2 minuten bij op. ;) en ik die niet nee kan zeggen, vond 't wel smaken.
 
Back
Top