Mariska - INSOLITOLOGY

Het kon mij niet behagen. Sorry Maris, ik heb betere tracks van je gehoord.

+1
Opbouwend kritiek: te standaard electrotrack,mis een pakkende melody en orginaile samples.Verder goed bezig:biertje:
 
Had je deze later geupload ofzo?
Had hem bij de 1e keer luisteren van alle tracks helemaal gemist.
Mooie sfeer en melodielijnen, drums kunnen wat sterker vind ik.
Wel met software gemaakt toch? Ga je dat blijven doen of is het plan om wat meer
met analoge synths en drums te gaan werken? Dat zou jouw stijl zeker ten goede komen. In dat geval zou ik een TR 808 boven aan je lijstje zetten.
Mijn stem heb je.
 
Had je deze later geupload ofzo?
Had hem bij de 1e keer luisteren van alle tracks helemaal gemist.
Mooie sfeer en melodielijnen, drums kunnen wat sterker vind ik.
Wel met software gemaakt toch? Ga je dat blijven doen of is het plan om wat meer
met analoge synths en drums te gaan werken? Dat zou jouw stijl zeker ten goede komen. In dat geval zou ik een TR 808 boven aan je lijstje zetten.
Mijn stem heb je.

dankje voor de stem!
M'n vriend heeft een hoop gear thuis maar ik kan er nog niet echt mee werken. Nu een TR808 programmeren is op zich niet echt moeilijk :D. Analoog werken komt zeker nog, ik moet er me gewoon wat in gaan verdiepen! :)
 
Netjes :)
Deze had wel 20 minuten mogen duren.
Met een beat er onder heeft Orbital er een concurrent bij!
 
Ik zou zeggen proficiat met je resultaat...naar mijn smaak zeer eerlijk gewonnen...


EEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN.............


HET IS ER 1TJE VAN GEEENNNNTTTT


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Zeker en vast een verdiende vierde plaats hoor. Die mocht zelfs nog wat hoger van mij. ;)
 
Back
Top