DP - Cosmic Intuition

DaanP

Ingeburgerd
Lid sinds
20 juni 2008
Berichten
40
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Gr DP
 

Attachments

  • DP_Cosmic_Intuition.mp3
    6,4 MB · Bekeken: 165
I like it.. leker vet waar het vet moet zijn, alles in balans, lekkere sfeer :) Hoewel wel het wel een beetje een backing track is waar misschien nog wel iets meer in kan.. zang of zo.
 
Nou ik vind, wat 't doet erg leuk, maar hoe 't klinkt (is persoonlijk) niet echt.
maar ja ik kan dan ook héél erg slecht tegen digitaal... en voor dat getik zou ik een ander tik geluidje nemen, 't klinkt nu net of er iets stuk is. :D
maar je kan 't zo uitbrengen hoor, 't klinkt erg verkoopbaar.
 
catchy nummerke, van het betere dat ik hier al mogen beluisteren in deze wedstrijd! Doe zo verder :)
 
Bedankt voor jullie reacties!

Het was voor mij de uitdaging een track te maken zonder vocals, aangezien ik vocals vaak een te makkelijke manier vind om iets vol te laten klinken.
 
Het stuk heeft een duidelijke opbouw qua melodie en harmonie. Ik hou daar van, in tegenstelling tot veel ambient stukken die voorbijkomen en sferisch wel te pruimen zijn, maar verder uitblinken in vaagheid.
 
het is duidelijk voor mij, alweer :)

Ben nu alles aan het luisteren, en bij deze stopte ik toch even om te kijken van wie deze track is..

En herkende meteen de naam, DaanP, ben nog steeds fan van je muziek :)

Of ik ben seniel aan het worden, maar volgens mij heb ik je al eerder een compliment gegeven voor je muziek :)
 
deze kwam na 60 tracks beluisteren bij mijn favoriete eerste drie!

alles klopt en veel potentie. strak en warm!
helaas mis ik toch wel een soort lead......misschien een vreemde vocal-sample er in plaatsen toch maar? of ander instrument wat er een beetje bovenuit komt....

voor een docu of TV is het weer bruikbaar
 
Veel van de tracks hier moet je helemaal beluisteren om er een oordeel over te geven. Bij deze wist ik het direct, je krijgt van mij een stem!

Echt een heerlijke mix trouwens, mijn complimenten!
 
Back
Top