NeW PAR (EVO) Watching You.

EVO

Hapje?
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
895
Locatie
Gûrrukum
De nieuwste track van NeW PAR op Synthforum!
Lekkere rock, prog rock, prog metal, you name it. :D

Instrumenten gebruikt in dit nummer:
EVO: Korg Triton, Roland JV-1080, Yamaha EX-5.
Mr. Anderson: Gibson SG, Marhall Amp,
Bassie: Warwick Fortress. Direct input,
Yadi: Pearl kit(je),
Arhat² & Martin: Zang.

Producer: Absynth (ook forum lid)
Studio: SAE studios Rotterdam, apple i-book.

Meer info over de band op myspace (zie link in sig)
En de Hyve.

Veel luisterplezier, en laat een comment achter aub.

Een zeer muzikaal 2010 toegewenst!
 

Attachments

  • New Par - Watching you 128kbps (Mix 5).mp3
    7,2 MB · Bekeken: 170
Persoonlijke vind ik het een vreemde eend in de bijt. Gitaren en drums a volonté, maar ik mis hier het synth-gevoel.

Als StuBru-liefhebber, vind ik deze zeker geen misse track, alleen twijfel ik of je hier veel stemmen mee zal halen.

:) Toch wens ik je succes met de band omdat er beslist een stevig publiek voor is.
 
Tof liedje. De productie ben ik zelf niet zo weg van. En het klinkt of de synth en gtr in het refrein elkaar treiteren. Volgens mij kloppen de accoorden daar niet helemaal.
Maar de power en hoofdlijnen zijn te gek.
 
KLinkt op zich goed. Ik weet het niet zo met die zang, eigenlijk.. misschien ligt het aan de zangers, of aan wat ze zingen, of hoe hij het zingt, of all of the above, maar ben er niet zo gek van. Ik zat een beetje te wachten tot er iets meer gebeurde dan alles in die ene noot zingen. Ik denk ook dat de bas iets prominenter mag hier en daar. Wel lekker heftige opbouw richting einde.
 
hahaha eindelijk nog een rocktrack.....(luister die van mij ook eens zul je ook wel kunnen waarderen denk ik.

prima liedje lekkere afwisseling van rustig en hard

minpuntje: de 2e stem achter elke zin komt te gemaakt ruig over (de echte lead niet hoor) en de vocals had je ff kunnen laten bewerken , gewoon heel subtiel had net ff iets profi geklonken. (ik kan zelf niet goed zingen maar luister mijn track en ik zing er niet naast hahaha rara hoe kan dat)

mooi outro ook....


ik weet ook wel dat je geen vrienden maakt met een rocktrack hier maar het gaat om kwaliteit,muzikaliteit en uitvoering en jullie hebben dat goed gedaan!!!!
 
Wat me vooral aanspreekt is de dynamiek in het nummer. Intro is naar mijn smaak te lang. Als je er echt een succes van wil maken zal het allemaal veel strakker moeten. Nu is het nog te amateuristisch. Deel de mening van michielhemmer over 2e stem.
 
STEM! alleen al omdat hier een lied staat met een struktuur erin, niet alleen een beat met in-en-uitfadende echoende synthesizerdoedeltjes. Klinken doet het ook nog goed.
 
STEM! alleen al omdat hier een lied staat met een struktuur erin, niet alleen een beat met in-en-uitfadende echoende synthesizerdoedeltjes. Klinken doet het ook nog goed.

Wat hij zegt..

+1!
 
Dank voor de comments,
Dank voor de stemmen!
Plaats 20 is niet gek voor een synthforum.:okdan:
 
Back
Top