Alan (Soulcry feat. Guido Staps) - Dying to Live

Ik heb waarchijnlijk hetzelfde probleem. Ik hoor alleen de eerste 10 seconden.

Ik wil hem graag luisteren maar krijg dit bericht van me mediaspeler:

Kan een bestand niet initialiseren

Alle andere inzendingen kan ik gewoon openen en beluisteren behalve de jouwe. :?
 
Klinkt professioneel, jammer dat je niet wat meer aandacht aan het einde hebt besteed maar je hebt mijn stem !
 
Ik wil hem graag luisteren maar krijg dit bericht van me mediaspeler:

Kan een bestand niet initialiseren

Alle andere inzendingen kan ik gewoon openen en beluisteren behalve de jouwe. :?

hmm vreemd en erg jammer natuurlijk.
Ik gebruik zelf vlc (videolan) media player, die speelt hem sowieso af.
Je kunt de track trouwens ook op youtube beluisteren:
Misschien een oplossing voor die mensen waar de mp3 niet werkt en die hem toch graag willen horen?
 
Ik vind het nummer goed in elkaar zitten. Het is niet helemaal mijn genre, en inderdaad iets te veel reverb en delay.

Ondanks dat, geef ik je toch een vote :D
 
fantastisch Alan!

wat een goeie track is dit. Respect :)
 
@MvD: Het is natuurlijk onmogelijk om een track te maken die bij iedereen in de smaak valt. Cool daarom, dat je me toch een stem geeft als waardering voor de productie op zich!
@Quifster: Dankje voor het respect. Om dit van een producer als jou te krijgen weet ik dat ik goed op weg ben!
@Hermax: Thanks :)
 
Het is ook niet mijn ding maar nu ik het eindelijk heb gehoord krijg je ook mijn stem, kan gewoon gelijk op de radio dit. :okdan:
 
Goeie compositie, zit technisch goed in elkaar maar wat een zeiknummer;{...pffff waarom heeft iedereen het toch zo moeilijk=(......radio luister ik ook al niet meer omdat het gros van de nummers alleen maar zeik muziek is. :D

ps dit is totaal niet in mijn straatje maar dat had je al begrepen. Doet niks af van de kwaliteit van het nummer hoor. ;)
 
Hey Dender. Het nummer gaat er niet over dat iemand het moeilijk heeft, maar net over iemand die (nadat die het moeilijk had gehad omdat een geliefde is vertrokken) er helemaal bovenop is en erachter is gekomen hoe die met zijn nieuwe inzichten (dankbaarheid - gratitude has found someone for me) gelukkig is en zich niets meer laat maken. Dus eigenlijk geen gezeik, maar positief gezang. Tekst gaat er ook over om anderen ook tot dat inzicht te brengen. Ik heb ook geprobeerd dit in de climax na de break muzikaal weer te geven.

De tekst:

When we meet again, oh try do your best. Fear lies in those who don't care for the rest.
Why did you leave, oh leave us in vain. The other side of meaning won't take care for your pain.
When all this world is screaming your name, in silence will I take you away.
While all this world is longing for some hapiness, my desire will bring me back to you.
When all this world is dying to live, no loudness is able to tear us apart,
When all this world is evolving into loneliness, gratitude has found someone. For me.
 
O nee ik had het ook niet over de tekst maar op de manier waarop het gezongen wordt. Dat soort shit trek ik gewoon niet. Mij te zoetsappig. :D
En ik zeg ook niet dat het nummer slecht is maar echt totaal niet mijn smaak. Als dit nummer op de radio zou worden gedraaid (waar ie ook zeker zou thuis horen) switch ik van zender.....ik hou van gedender op de zender. ;)


Hey Dender. Het nummer gaat er niet over dat iemand het moeilijk heeft, maar net over iemand die (nadat die het moeilijk had gehad omdat een geliefde is vertrokken) er helemaal bovenop is en erachter is gekomen hoe die met zijn nieuwe inzichten (dankbaarheid - gratitude has found someone for me) gelukkig is en zich niets meer laat maken. Dus eigenlijk geen gezeik, maar positief gezang. Tekst gaat er ook over om anderen ook tot dat inzicht te brengen. Ik heb ook geprobeerd dit in de climax na de break muzikaal weer te geven.

De tekst:

When we meet again, oh try do your best. Fear lies in those who don't care for the rest.
Why did you leave, oh leave us in vain. The other side of meaning won't take care for your pain.
When all this world is screaming your name, in silence will I take you away.
While all this world is longing for some hapiness, my desire will bring me back to you.
When all this world is dying to live, no loudness is able to tear us apart,
When all this world is evolving into loneliness, gratitude has found someone. For me.
 
ik voeg me toe aan het lijstje....van alles wat ik gehoord heb de rondste track, bij verre! hier steekt een goed arrangement achter, we hebben meer dan 2 akkoorden (hoera) en er zit een lekkere sfeer in, naar mijn gevoel een beetje 80s maar dan in 2010 setting. STEM!
 
De tekst spreekt mij ook niet zo aan, maar daarentegen is hier wel de moeite genomen om een tekst te maken. Hoe vaak vind je hier niet commentaren op tracks die geplaatst worden in de trant van: 'Leuk, maar er zou eigenlijk een zangpartij bij moeten'. Alan heeft dat belangrijke deel tenminste wel uitgewerkt.
Teksten zijn hoe dan ook heel persoonlijk en ik weet niet of je in termen van slecht of goed kan spreken in dat verband. Je kunt hoogstens spreken van of het je smaak is of niet.
Ik vind persoonlijk de melodielijn niet onaardig. Het past in ieder geval bij de song. Of de song past bij de melodielijn. Hoe dan ook, ik vind het een match. Het is een song met een idee en een eigen sfeer. En het is af. Veel producties hier zijn voor mijn gevoel half af. Dit niet.
 
Back
Top