Akai S900, koopje

Ik hoop dat dit cynisch bedoeld is :D

Met bijna elke DAW wordt tegenwoordig wel een sampler meegeleverd die meer kan dan een S900. Misschien mooi voor verzamelaars of mensen die de 500 rack units in hun 20 racks willen opvullen, maar verder...
 
Ik vind dit toch wel heel kort door de bocht, er zit zeker een bepaald karakter aan zon oude sampler die zeker wat kan toevoegen aan een total in the box muziekant en ik durf te beweren dat software dichtbij komt maar nog niet dichtbij genoeg met het emuleren van oude samplers, ik moet altijd een beetje lachen als ik die beats hoor die door een mpc 60 emulator zijn gehaald.
Ik hoop dat dit cynisch bedoeld is :D

Met bijna elke DAW wordt tegenwoordig wel een sampler meegeleverd die meer kan dan een S900. Misschien mooi voor verzamelaars of mensen die de 500 rack units in hun 20 racks willen opvullen, maar verder...
 
Hehe had die advertentie nog niet gecheckt maar 500€??? WTF kom op man als ie dat er voor krijgt zet ik mijn mpc60 gelijk voor 2000€ erop lol.
 
waarschijnlijk een tikfout? hij zal wel 50 euri bedoelen lijkt me

Is geen tikfout; deze stond eerst voor 750,- en toen dacht ik hetzelfde. Hij heeft nu dus 250,- van de prijs afgedaan :stupid

Jezus, ik geloof dat ik de mijne heb weggegeven toen ik een S 950 had gekocht. Toch blijven het fijne bakken met een lekkere sound :okdan:
 
alle kids zijn op zoek naar de nieuwe 303 hype. software samplers heeft iedereen en t staat natuurlijk supercool als je ervoor kiest om met een s900 te werken ipv met een software crack die iedereen zo kan downloaden. En idd t klinkt ook nog s lekker old school.
als t nou ook zo zou gaan met mensen......hoe ouder hoe meer waard.....:-)
wie heeft r nog een mpc 60 mk2 te koop?
 
s900 150 eu
s950 225 eu

Waarschijnlijk is het een advertentie van Macha zelf....
Kijk op ebay.de en .com en je struikelt over de MPC60/mk2 en voor hele redelijke bedragen...een MPC3000 kost ook niet meer de wereld.
 
? Graag een linkje dan naar die mpc s . Overigens vind ik je veronderstelling tamelijk bizar. Mijn opmerkingen waren ironisch bedoeld ralphvanzeel.
Heb mijn s950 20 jaar geleden al verkocht. tsss
 
Lui zijn en mensen commanderen is ook een kunst.

nou zeg...wat is dit voor een rare thread. nou ben ik ook nog lui....
Prachtige links hoor maar zit daar dan een mk2 mpc 60 bij?
Mijn vraag naar een link was wederom ironisch want ik wist al wel dat er GEEN mk2 te koop staat. En ik schreef dat ik een mk2 zocht...en die zijn dus niet zo makkelijk te vinden.
2 postings achtereen met volstrekt uit de lucht gegrepen aannames.
Het zal wel een ochtendhumeur zijn?
Verder wens ik iedereen alle goeds toe voor 2010.

de groeten van een 50 jarige met een nostalgische mood.
 
Sorry maar waarom zou je in hemelsnaam een MK2 willen kopen? De MK1 is exact hetzelfde en gewilder dan de Mk2. Daarnaast is de MK2 helemaal niet zeldzaam, kijk 2 weekjes op Ebay en er komen er 100% zeker een paar voorbij.
 
Nou sorry hoor, maar ook de MKII zie ik ook met regelmaat langskomen (lees wekelijks)
En als je vraag ironish was adviseer ik je om in het vervolg er zo eentje aan vast te plakken. :D of deze :dubbel: Dat is meestal wat duidelijker.
 
Nou sorry hoor, maar ook de MKII zie ik ook met regelmaat langskomen (lees wekelijks)
En als je vraag ironish was adviseer ik je om in het vervolg er zo eentje aan vast te plakken. :D of deze :dubbel: Dat is meestal wat duidelijker.

I agree.
 
Pff die prijzen van die MPC's, ik had toch wel een goeie deal nog steeds aan die van mij zo te zien... OS. 2.02 geen scsi geen mem upgrade en 1.000dollar vragen :D wtf man. En dan zien er 2 van de 3 er ook nog niet uit, waarom zien de meeste er altijd zo afgeragt uit? :(
 
Back
Top