Hardstyle/Hardcore Lead topic

Thnx man. Ik vind m zelf ook nog steeds zeer geslaagd. Dit MP3tje klinkt beter dan @ YT.
De "distortion" is geen distortion, maar gewoon de sound die uit die bak komt. Wel door een EQ met midsweep gehaald, vooral hoorbaar op t eind.

je zou zeggen dat er een dist op zit doordat ie best smerig klinkt.. :duivels:
 
mn poes zei dit toen ze melody remedy hoorde

(oldscool werkpoezen)
 

Attachments

  • wow.mp3
    252,3 KB · Bekeken: 77
Ik heb hier ook nog eens wat. Is wel enkel melo want kick is nog niet klaar.:D

Ik hoor het wel!
:mega:
 

Attachments

  • melo.mp3
    1 MB · Bekeken: 55
  • abdel beat v2.0.mp3
    5,7 MB · Bekeken: 71
met je abdel beat :D

HAHA ROFLOL! verkeerde topic ervoor haha..... maar lekker relax toch?
Tussen al die core heen.
:D
 
oude lead van me
 

Attachments

  • lead.mp3
    610,9 KB · Bekeken: 72
ghehehe abdel beat,als je hem nou wat sneller zet en wat detune op de pulse doet ist nog redelijk te doen haha
 
ghehehe abdel beat,als je hem nou wat sneller zet en wat detune op de pulse doet ist nog redelijk te doen haha

Hahaa moeite ga ik er niet voor doen. Zo'n dinge maak ik nu is als k meneige doodverveel.:D Niemand iets over die lead btw?

@Unknowner: Klinkt wel nice.:P
 
je lead is wel goed A...Q lekker ook wanneer je beuk erin slingert(waneer ie wat ruiger word bedoel ik:kroon:) dikke kick eronder en je hoeft geen verdere edits meer uit te voeren:P
 
je lead is wel goed A...Q lekker ook wanneer je beuk erin slingert(waneer ie wat ruiger word bedoel ik:kroon:) dikke kick eronder en je hoeft geen verdere edits meer uit te voeren:P

Thx!:engel:

De kick moet idd nog gefixt worden. Heb er al stuk of 10 gehad maar ze passen niet bij de sound.:P Heb ondertussen wel een hele zooi samples en presets gemaakt in men zoektocht.:D
 
Hier een volledig oud trackie van 2003. Dit is wel mijn best gelukte iets qua synthsounds.. veel dingen erna zijn meer percussief.

Hypocrite Alarm

De daadwerkelijke synthlijn is niet bijster vettig, maar de "aanslagen" zijn vedt gelukt.
Kick had wel zwaarder gemoeten, maar zover was ik toen nog niet.
 
Jezus wat een herrie :D

ook ff wat gemaakt:
 

Attachments

  • 28-05-2010 melodie.mp3
    2,4 MB · Bekeken: 61
@thuisjongen.. klinkt opzich wel lekker(z3ta?)
dr zit alleen iets vals in de mello paar toontjes die niet klinken tussen de rest
verders wel goed
 
Lead komt uit een ti, kan je mij vertellen welke noten ?

denk dat ik toch maar muziekles ga nemen binnenkort haha, dit is té erg !
 
Die 1ste 16 vind ik anders wel leuk klinken. Laatste 16 mag wel wat gebeuren haha :D
Ik vind het een beetje donkey-rollers-achtig klinken...Zit gwn wat emotie in de melo zal ik maar zeggen. Helemaal niet happy fzo. :D
 
D-Joriz is al de 2de die mij verteld dat er valse noten in zitten, ik hoor het niet, ben niet echt melodieus aangelegd ben ik bang. Maar die laatste 16 noten zal ik eens wat mee gaan proberen.

Het hoort idd beetje donkeyrollers, (eerdere post van innocent) ik vond hem wel cool en was benieuwd naar reacties van kenners :)
 
bijvoorbeeld die noten op 10 ,24,37 seconde... welke dat zijn weet ik niet.. ben ik niet zo goed in het alfabet ook:P ken hem alleen zo, rtc acab,hc,thc,xtc,pcp,mdma,dna,hc4l,maar er is me laatst verteld dat dat niet de goede volgorde van het alfabet is..:?:D
 
Back
Top