Moog Taurus III

Voor de 1000 gelukkigen die 'm hebben gepreorderd:

attachment.php
 

Attachments

  • taurus__front_small.jpg
    taurus__front_small.jpg
    56,7 KB · Bekeken: 73
  • taurus__front.jpg
    taurus__front.jpg
    86,5 KB · Bekeken: 77
Ik denk dat je met die zilveren knoppen net boven de pedalen vast wel kan switchen tussen de functies van de taurus, en dan met het grote modwheel rechts de waarde met je voet kan instellen. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit niet het geval is of dat hier niet aan gedacht is.

De meeste zouden hier eens niet zo voorbarig moeten zijn, en eens een beetje verder moeten nadenken, omdat er niet direct een cutoff knopje zichtbaar is betekend toch niet meteen dat dat er niet is ofzo ???
 
Voor de 1000 gelukkigen die 'm hebben gepreorderd:

attachment.php

Sja, was ik dus te laat met preorderen. Want dan had je hem voor totaal 1500$ gehad. Wat een geweldig design. Past zelfs mooi in de huiskamer. Als ik dit zie, heb ik geen spijt mijn oude taurus 1 verkocht te hebben. Maar ja, hoe is het geluid...........
 
Als ik dit zie, heb ik geen spijt mijn oude taurus 1 verkocht te hebben. Maar ja, hoe is het geluid...........


nou Taurus mk1 is is echt een te gek ding...ondanks zijn beperkte taak een winner...
 
Sja, was ik dus te laat met preorderen. Want dan had je hem voor totaal 1500$ gehad. Wat een geweldig design. Past zelfs mooi in de huiskamer. Als ik dit zie, heb ik geen spijt mijn oude taurus 1 verkocht te hebben. Maar ja, hoe is het geluid...........

kgeloof ook dat de egte taurus 1 de killer bass was ...
:engel:
 
belachelijk.
vind het ook belachelijk dat de v3 geen cv gate out heeft. of vergis ik me hierin.
en die beperkte oplage is ook dum dum dum. en die opmerkingen hier over die pedalen blijven ook dum dum dum, je koopt dat ding juist omdat ie pedalen heeft en de rest niet, dum dum dum, geluid is gewoon een prettige bijkomstigheid, dum die dum dum
 
Een set voetpedalen en een remote desktop unit (in de vorm van een Little Phatty bv ;)) zijn toch veel handiger? Nu moet je op je knieƫn gaan liggen om te kunnen editten?

De stomp-switches zijn dan wel weer handig, maar voor de rest zie ik het nog niet zo gebeuren met dit apparaat...



Let wel, dat op je knieen gaan moest ook voor de TAURUS I, want daar zaten de instellingen achter.
De I en III zijn gewoon gebaseerd op stage baswerk, pre-sets, en voorgeprogrammeerde sounds. Cool.
 
Mja, de lauwe reacties her en der lezende, vraag ik me toch onwillekeurig af... hoe anders had het kunnen zijn had men een polyfone analoge synth, een modulaire synth of een analoge sequencer was gemaakt.
'Back to your roots' is leuk, maar doe het dan goed...

Ik kan me niet voorstellen dat Moog hiermee (of met die maffe gitaar van ze) een grote klapper maakt. What's next, een reissue van de Moog Phone?
En dat in de huidige moeilijke tijden. Willen ze soms weer terug naar de Norlin times? Ze werken er hard aan...

:okdan:He jaaaa, de Moog Phone. Gelijk dat foldertke even opgezocht, werkte op de z80 met zeker wel enkele geheugens voor telefoonnummers. Misschien de volgende telefoon met bliepjes en bloepjes. natuurlijk zelf programmeerbaar. Of de Moog-modulaire-I-Phone. Ietsje zwaar, maar dan krijg je wel wat :eureka::eureka:
 
Er staat er nu eentje op MP voor 1650 euro :)

nog nieuwe moog taurus 3 in originele doos,met garantie en alle papieren
ik kom er niet mee uit de voeten met deze basspedals,maar geluid is enorm,
vaste prijs, eventueel ruilen tegen Solina string Synthesizer (ARP) of jupiter 6, moet
wel optisch en technisch in zeer goede staat zijn!
 
jammer hij is al weg
 
Back
Top